Haha, bedankt Fillini! Ik vind een goeie naam belangrijk en vind het leuk om een gepaste te zoeken vind zelf Icarus Invictus ook erg passen
Kellykeuh, in welke stijl wil je het hebben? Heb je mss de namen van de ouders? Daar kunnen we ook iets mee
xWildrose
Geplaatst: 06-09-13 16:50
Hallo, ik hoop dat jullie misschien leuke suggesties hebben voor me. Sinds maandag hebben we er ene minipaardje bij. Er was paardenmarkt, mijn moeder ging erheen, werd verliefd en kwam met deze kleine thuis. We hebben gelukkig plek zat dus haha. Het is echt een leuk ding, maar zit gewoon slecht in zijn vacht, lange hoefjes, magertjes. Maar dat komt allemaal goed.. Hij heet op papier Foppe v. Kugret, maar ik vind die naam dus niet echt bij hem passen. Het is een hengstje en over een aantal dagen 1 jaar. Ik ben eigenlijk op zoek naar een stoere naam voor hem. Het hoeft niets met zn echte naam te maken te hebben.
Even een foto: klik Hij lijkt hier dikke dan hij is moet ik zeggen.
Misschien laten we het gewoon zo, maar misschien hebben jullie wel leuke ideeën. Alvast bedankt!
Quebelle
Geplaatst: 06-09-13 17:29
Geinig ding, schattig kopje
Kugret (de vader?) is Turks voor "bitter lemon", fruitsoort uit India. Word ook Goya (ook een befaamd kunstenaar btw) genoemd. Callahan betekent "little bright-haired one" Flànn betekent "rood", wat wel passend is met z'n vachtkleur. Luan betekent strijder. Magnus is wel stoer, betekent ook 'groot" Torin betekent "baas". Rhys betekent "gepassioneerd". Kai betekent "heer", was ook een ridder aan de Ronde Tafel van Arthur, in de mythe. Eton, "swift as an eagle", een van Pluto's paarden in de griekse mythe. Leon, leeuw. Ace, "nummer een"
Ik zoek een naam voor m'n nu bijna 3 jarige merrie, een springer, met een G. Hoe ze nu heet is echt verschrikkelijk
Ohlala, de G is leuk! Naam ouders? Speciale voorkeur?
Ik hou me er vanavond wel even mee bezig, zit nu op het werk
Quebelle
Geplaatst: 11-09-13 21:06
Grandine Gabija (Lithuaanse vuurgodin) Garuda (Zonnegod) Genesis Gekka O (Geest van verbondenheid, Japans) Gemisola (Afrikaans, "breng mij eer") Guinevere (Koningin in de Arthur legende) Godiva Galene (Grieks, "rustige zee") Gisella (Italiaans, "nobel") Guidita (Italiaans, "geprezen") Galilahi (Cherokee, "aantrekkelijk'") Guadelupe (Spaans, "van de wolf") Generys (Welsh, "pure dame") Galadriel (engel) Galvanize Galway Girl Gamma Ray Garforth Gaucho Geekin' Gemini Dream Generation Why Ghengis Kana (Ghengis naar de Aziatische strijdheer, Kana betekent "Krachtig") Geraldine Get Closer Get Involved Get Over It Gem Stone Gettaway Ghost of Karelia (Karelia is een gebied tussen Finland & Rusland (erg mooi!) en een nummer van Mastodon) Gin and Juice Godspeed Gold Rush Gold and Green Golden Brown Golden Rule Goldfish Gomenasai (een verontschuldiging) Good Vibration (Beach Boys!) Graceless Grand Design Granite Great Idea Guantanamera (das ook een liedje, toch?)
Pia Papilla Paquita Paint A Patchouliaa Pythia Peche Melba Pegassa Pexla Phaedra Philadelphia Philomena Phyrra Prima Donna Piranha Pnina Pomelina Pourquoi pas Psychedelica
Ik zoek een naam voor een hengstveulen een kruising tussen een Arabier en een Fjord Hij heeft de kleur van een fjord maar dan wat bruiner! Beetje caramel-kleurig, dus die richting zat ik al op te denken!
Ik ben alvast een aan het bedenken wat voor naam ik aan ons veulen zal gaan geven, het word een kruising Fjord x Tinker en het geslacht weten we nog niet. Ik zit zelf de hele tijd in mijn hoofd met Indian Fire. Ik dacht dan als roepnaam Indy maar mocht het een hengstje worden dan vind ik dat niet echt passen Weet iemand een leuke roepnaam voor een hengstje? (wat afstamd van Indian Fire of er op lijkt?)