Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CindyUniek schreef:Ho even... Dit ging niet over inrijden. Heb ik ook hélemaal niet gezegd.Vie schreef:CindyUniek, niet enkel dat, wat kost een paard waarvan je weet dat je hem voor de verkoop hebt/gaat verkopen aan geld als je hem nog een jaar langer bij houdt?Mocht ik een paard voor de verkoop hebben, zou ik persoonlijk ook niet langer wachten dan nodig.
(Hoewel ik nu ook niet langer wacht dan nodig, want ik doe dus ook vanalles met mijn jaarling-ponybeest. )
ja dus als ik een 2 jarige heb die verkocht moet worden rijd ik m vast een beetje aan want dan kan die dat maar vast want dan brengt ie meer op![]()
nee ik zie niet in waarom het allemaal zo vroeg mogelijk moet gebeuren....
Jana_en_Ik schreef:Paard en mens zijn natuurlijk helemaal hetzelfde.Daarom hang ik mijn baby alvast een zware boekentas op zijn rug zo eens per week voor een minuutje... dan kan ie alvast aan het gewicht wennen voor als ie straks naar de middelbare school moetDat mijn kind zelfs op die leeftijd nog niet volgroeid en sterk genoeg is om met zulke last te zeulen is bijzaak...
VivaLaVida schreef:Gelukkig maar dat er zoiets bestaat als een tussenweg!
Diablo schreef:VivaLaVida schreef:Gelukkig maar dat er zoiets bestaat als een tussenweg!
Precies. En ik zal ook niet zeggen tegen mensen die het anders doen dan ik: joh, leg er eens een zadel op nu hij een jaar is, is beter voor 'm. Nee hoor, als je dat niet wil, prima. Maar als ik het wel doe, hoef ik daar ook geen commentaar op te hebben.
Diablo schreef:VivaLaVida schreef:Gelukkig maar dat er zoiets bestaat als een tussenweg!
Precies. En ik zal ook niet zeggen tegen mensen die het anders doen dan ik: joh, leg er eens een zadel op nu hij een jaar is, is beter voor 'm. Nee hoor, als je dat niet wil, prima. Maar als ik het wel doe, hoef ik daar ook geen commentaar op te hebben.
suleilitha schreef:Wat is volgens jou normaal, Igor?
igor001 schreef:suleilitha schreef:Wat is volgens jou normaal, Igor?
kan even neit op het woord komen maar we leren ze al wel om naast iemand mee te lopen enzo (damn wat is dat woord)
Op 3,5 beginnen we ze langzaam aan te beleren
best laat vinden sommige maar we willen ze gewoon de tijd geven, en het heeft nog geen enkele invloed gehad op niveau
en dan nog? waarom moet een paard altijd op niveau lopen?
Lovely schreef:Precies. En ik zal ook niet zeggen tegen mensen die het anders doen dan ik: joh, leg er eens een zadel op nu hij een jaar is, is beter voor 'm. Nee hoor, als je dat niet wil, prima. Maar als ik het wel doe, hoef ik daar ook geen commentaar op te hebben.
suleilitha schreef:Is niks zieligs aan Detour, dat is juist heel goed. Ik heb ze zelfs wel opgetild!