Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dit heeft hij heel vaak gedaan!

Maar vijf minuten later wel...
), zie dat dat plantje aan mijn handschoen blijft plakken (dus kleefkruid ofzo). Ik wil natuurlijk geen kruid aan mijn handschoen en probeer dat kruid af te vegen aan een paaltje... (En dan nog zo'n stom groen glad paaltje, ZO'N paaltje, waar ik noooit iets aan zou kunnen afvegen) Blijft mijn handschoen haperen aan zo'n draadje van de afrastering zelf, en ìk wil die handschoen niet kwijt, dus ik blijfffff aan het paaltje hangen, terwijl mijn pony gewoon doorstapt.

Zeiknat was ik.. Haha... Nu ik er weer aan terug denk lig ik weer helemaal dubbel! haha..
.
. Heb nog nooit zo hard staan huilen toen k weer veilig op stal terug was. 
Ze sprong over hekje heen en begon keihard te rennen .. had me lekker in het zachte gras laten valllen (en me cap viel er ook nog af!!) dat was best eng ..
Ik kreeg direct ambities om stuntacteur te worden

. We waren aan het barbequen en in de tuin stonden 3 shetten. Dus ik , op mn sokken, zonder cap (best dom eigenlijk!) ik op een van die shetten. Nou een shet zou natuurlijk geen shet wezen als hij niet ontdeugend zal gaan doen. En ja hoor, hij draaft aan, rent het lage schuilstalletje in, dus eerst moet ik helemaal bukken, dus ik al uit balans. Dan draait ie plots om, ik val, kom op mn oeten terecht maar sta op mn sokken in , de vers gelegde diarree van de andere shet. Ooh wat genant!
Ik reed naast een sloot (die gelukkig leeg was) en me pony bedacht opeens dat ze iets engs zag, en sprong opzij. Ze ontdektje de sloot, dus wou ook nog proberen te springen. Maarja dat ging allemaal zo raar, dat ze dat dus niet meer haalde. Ze vloog over de kop en ik lag in de sloot en boven op me, me pony.. Gelukkig was et erg zacht daar en zakte ik de grond in
, zodat het niet zo pijn deed.
, moesten we helemaal om rijden om dat weiland weer uit te komen
.
paix schreef:Mijn ergste val:
Ik werd op mijn schouder gelanceerd, Ribben gekneusd!
Grapigste val:
van uit vollen galop stopt mijn paard voor een ontzetend knappen jongen waardoor ik netjes voor hem op mijn kont land!
) waarbij ik tegen de bakrand werd gepland en 2 ribben brak (ribben op mijn rug) die mijn long beschadigde en mijn sleutelbeen schoot los uit hetgeen waar die in vast zit, die zit nu dus los zeg maar
Dus werd logeren in t ziekenhuis een paar dagen