Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anka_ schreef:Crocus; je hebt helemaal gelijk.
Ik eet heel weinig vlees, maar als ik vlees eet is het idd koeien en kip en daar blijft het bij.
Is daar iets mis mee dan?
Crocus schreef:Ik vind niet dat het aan mij is om te bepalen wat jij wel en niet moet doen. Dieren doden om ze vervolgens op te eten vind ik fundamenteel niet kloppen, maar ik ga anderen daar niet op aanspreken of, zoals gezegd, zeggen wat ze moeten doen. Net zoals ikzelf ook van anderen verwacht dat men mijn leefwijze en keuzes respecteert.
Hinata schreef:Net zoiets als vegetarisch zijn: slaat ook nergens op, de mens is een vleeseter, we hebben vlees nodig, en met vegetarisch zijn schiet je echt niks op.
Kipo schreef:Oke, we zijn alles-eters en eten dus ook vlees.
Ik hoop dat je me nu wel snapt
Hinata schreef:Net zoiets als vegetarisch zijn: slaat ook nergens op, de mens is een vleeseter, we hebben vlees nodig, en met vegetarisch zijn schiet je echt niks op.
Kipo schreef:Hinata schreef:Net zoiets als vegetarisch zijn: slaat ook nergens op, de mens is een vleeseter, we hebben vlees nodig, en met vegetarisch zijn schiet je echt niks op.
Dan geef ik je een tip en verdiep je er meer in wat voor leven jouw biefstukje heeft gehad, en wat voor weg hij heeft moeten doorstaan, voordat hij braaf op je bordje terecht is gekomen.
Ik hoop ook dat je beseft dat er héél veel slachtdieren voor niks worden afgemaakt, en dus voor niks een naar leven hebben gehad.
http://www.wakkerdier.nl is een goede informatie bron voor onwetende mensen.
Ik zeg niet dat je vegetarisch moet gaan worden, maar ik vind je uitspraak zeer beledigend naar de wél vegetarische mensen die er wél verstand van hebben van hoe het er aan toe gaat.
WWisecracker schreef:O hihi ik doelde eigenlijk op de mensen die zeggen een mens is een vleeseter! Dus we horen vlees te eten. was niet tegen jou persoonlijk bedoeld. Doelde meer op de reactie van BV hinata.
Didoo schreef:maar hierbij voel ik me goed, dus zo blijft het ook