Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Diefstal = ontvreemden, van enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen.

, geen problemen meer van maken!! Paardje is terug, hopen dat het allemaal weer goed komt
Geen ruzie maken
maar aub niet er meer over doorgaan.. 't is zo toch goed?
maar 't is zo toch klaar?? genoeg over gediscusieerd toch?? 

Isabonny schreef:En effe off-topic aan Slimmerik:
Met je onderschrift schop je ook veel mensen voor de schenen. Ik heb zelf een ontzettend (kind)lieve Bull-terrier, die door de meeste mensen voor Pitt-bull wordt aangezien
en waarvoor ze dus ook opzij springen en rare opmerkingen over maken(ze weten niet eens wat voor ras het is en denken meteen aan een pitbullachtige,omdat ze een gespierd uiterlijk en een dikke eierkop heeft) . Mensen worden door de media bang gemaakt en opeens zijn alle honden van dit type gevaarlijk. Terwijl tien tegen een de bijtende honden niet goed zijn opgevoed en ligt het aan de eigenaar en niet aan de hond. Zelf ben ik tot 2 keer toe gebeten door een engelse foxterrier, mijn broertje door een Mechelse herder, mijn man door een Berner Sennen, maar dat soort honden zie ik niet in je onderschrift staan!!!!

Abel schreef:Echt zielig om iemand zo persoonlijk aan te vallen. Jouw onderschrift geeft ook de nodige bedenkingen naadje24!![]()
naadje24 schreef:Abel schreef:Echt zielig om iemand zo persoonlijk aan te vallen. Jouw onderschrift geeft ook de nodige bedenkingen naadje24!![]()
zoals?

Abel schreef:Echt zielig om iemand zo persoonlijk aan te vallen. Jouw onderschrift geeft ook de nodige bedenkingen naadje24!![]()
misschien is het handig een nieuw topic te openen of sommige onderschriften wel door de beugel kunnen?? Yesssss; weer een nieuw reltopic erbij....
lekker boeiend wat er in je onderschrift staat.. ??
Abel schreef:@sigrid ; je hebt duidelijk je cursus niet afgemaakt. Het feit dat je je iets toe eigend wat niet van jou is ; dus een pony die met een kleine ingreep weer verder kon, is wel degelijk DIEFSTAL. Navraag bij instanties heeft mij geleerd dat ts enorm veel geluk heeft dat buurman haar de moeite niet waard vindt.
Jah, je komt er wel un beetje mee in de nesten..