"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 20:43

ik vind van die scapa en anky dingen zelfs veel meer uit de mode dan simpele maar leuke dingen zonder merkje Vork

zo'n merk ding koop je voor het merkje en daar betaal je ook voor, maar ik vind dat er veel meer ''ik wil erbij horen'' uitstralen dan wanneer je gewoon rijd met wat je zelf leuk vind Vork

Bij mij dus ook geen merkdingen bij de paarden, hooguit harry's horse wat toch wel de (betaalbare) trentsetters van de paardenwereld zijn vind ik en gaat veel langer mee qua trent, pas na 3 jaar is de trent geheel anders dan dat het begon ongeveer verder steeds het zelfde alleen andere kleurtje's Vork

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 21:05

_Skess_ schreef:
Zo! Zulke mensen als jij kom je niet vaak tegen die wel alles hebben op dat gebied, maar toch gewoon een grapje maken in plaats van iemand de grond in stampen omdat hij/zij geen Anky dekje heeft Lachen

niet? Nagelbijten / Gniffelen
mijn god, dan bestaan er bijster weinig fatsoenlijke mensen in de paardesport zeg. het zou werkelijk nooit in mij op komen om mensen belachelijk te maken om hun spullen.
sterker nog, een van mijn beste kennissen is gewoon een gezin in de bijstand met papierloze pony's en veel 2de hands spullen. Die zouden dus eigenlijk geen leven kunnen hebben met mij in de buurt Koe

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 09:43

Ik zit toevallig ook in het setjes topic hier op bokt, maar dat zijn stuk voor stuk hele aardige meiden die ik zo'n actie nog niet zie maken hoor.

@Shanna, ik vind mijn Scapa dekjes toch wel fijner dan de HH hoor, HH verkleurd bij mij heel snel en gaat pillen. Scapa dekjes niet en ik vindt ze ook mooi.

Voor mij hoeft echt niet iedereen er zo bij te rijden, maar ik vindt het mooi en daarom doe ik het (ook bijster weinig mensen die het hier zien want mijn paarden staan thuis).

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 13:57

Ik ben het helemaal met haar eens hoor.. Dat je je durft te vertonen.
Een Fries hoort natuurlijk mooi gladgeschoren, en een wit anky denkje is natuurlijk ideaal! Kan je gelijk in de was doen na een bosrit..

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:46

Wij raggen met onze vieze harige paarden (niet meer schoon te krijgen in de winter) met wintec zadels en een stalhalsters als hoofdstel door de duinen en als we dan zo'n opgepoetste gladde knol met dito doos bovenop tegenkomen móet je die kop eens zien hahahaha

pfff mode, gewoon je ribbroek bewaren, komt vanzelf weer in Haha!

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:09

Arabesk schreef:

Dat is nu eens een waarheid! Ik loop hier dagelijks buiten in het slijk in een zwarte ribbroek uit 1991 (bewezen kwaliteit heet dat Tong uitsteken ) en ging voor kerst wat nieuws shoppen, wat blijkt er IN te zijn.. juist. Ze zijn ook prima om mee te rijden Haha!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 18:12

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:42

Hihi, moest eigenlijk een beetje lachen om je verhaal. Goed opgelost!! Lachen
En laat haar maar zeuren, het gaat erom wat je zelf er van vind, maar wat een lef he... Sigaar

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 18:48

precies...erg he Clown Kwam haar vandaag nog tegen. Heb heel hard naar haar gezwaaid whahahah Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 19:08

ChrlOtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 19:26

Wat zielig, echt, ik had haar zo haar paard afgesleurd!
Vindt het trouwens heel zonde ook, stel je voor die meid was in plaats van een dom wicht, een heel leuke meid geweest, dan hadden jullie samen heel wat paden kunnen verkennen.
Maar nee, het bleek weer zo'n dom wicht te zijn, zoals er naar mijn smaak veel te veel van rondlopen de laatste tijd!

Ach ja, draag jij lekker zelf waar je je goed in voelt!!

Groetjes! xx

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 19:32

ach je hebt paardenmensen en mensen met paarden...

hoe sneu...
mijn pony is dan misschien geen ijslander, maar is ook net een bolletje wol en dus absoluut niet gladgeschoren... heb geen anky pads, ben ik nu ook uit de mode?? Tong uitsteken

(leuk paardje heb je trouwens Lachen )

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-08 12:43

Dank je wel, dekje staat leuk he Lachen Heb ik van mn vriend gekregen vorig jaar Lovers

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 13:02

Met zulke mensen is het eigelijk zo dat je daar medelijden mee moet hebben, en maar bedenken dat ze niet beter weten en eigenlijk zo iemand is in en in TRIEST!!
Heeft geen leven en is nergens tevreden mee.

Vindt dat je een stoere IJslander hebt en dat je lekker vele jaren veel plezier van mekaar zal hebben maar dat gaat vast goed komen!!!!

En heb je zo een mooi paardje dan gaat het niet meer om de dekjes hahaha Clown

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-08 13:05

Dank je wel, lekkere haarbal is ze nu op haar hals hahaa, echt een beertje Lovers

flora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:47

hihi, wat heb ik moeten lachen om dit topic!!!

ik heb ook ankydekjes, heb ook een glad paard dat onder dikke dekens staat, zie er graag
netjes en verzorgd uit en heb soms zelfs nog een luchtje op (die ik dan wel al de hele dag op heb Knipoog )
maar zo'n opmerking zou ik noooit maken!
trouwens: ik vind die stripe-pads helemaal niet fout!

ik had tegen haar gezegd: zet die fries van je lekker voor de kar, want daar horen ze...
als mensen tegen mij gemeen zijn, blijf ik ook niet aardig en komt er een flinke
dosis arrogantie naar boven Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:00

goh, wat zou ze dan van mij vinden, met mijn te dikke teddy tinker en belse knol, waarmee ik met een halster door de wei scheur?? Haha! En mijn veulen die gewoon lekker veulen mag zijn, zijn aai over zijn bolletje krijgt en verder niets? Heb bijna alles wat ik heb aan paardenspullen 2e hands.. En mijn rijbroeken zijn allemaal minstens 5 jaar oud.. En koop mijn paardenjassen bij de Praxis haha Haha! Heb helaas niet van die lieve ouders die alles voor me betalen en verdien ook maar modaal... Maar mijn paarden en alles wat ik heb, heb ik wel helemaal zelf keihard voor gewerkt. Dat maakt mij echt supertrots op mezelf.. Dat pakt een of andere modetutje mij niet af Haha!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 20:16

@ Teuntje111, ik heb het ook hoor! Moet alles zelf betalen, mijn ouders betalen alleen het onderhoud (dierenarts, eten etc). En ik ben er trots op Haha!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:46

Arabesk schreef:
Wij raggen met onze vieze harige paarden (niet meer schoon te krijgen in de winter) met wintec zadels en een stalhalsters als hoofdstel door de duinen en als we dan zo'n opgepoetste gladde knol met dito doos bovenop tegenkomen móet je die kop eens zien hahahaha

ik moet zeggen dat het ook de instelling is die je zelf hebt tegen over iemand, ik kan natuurlijk niet alles goed inschatten maar als ik dit lees doet het mij denken aan wat ik een keer heb mee gemaakt.

Ik heb een tinker gehad en als ik daar mee buiten reed werd er altijd keurig hallo gezegd door een groep mensen met ijslanders. Maar als ik met mijn geschoren kwpn (met hetzelfde anky dekje als op mijn tinker) voorbij reed gingen de neuzen in de lucht en werd er niks gezegd.
En ik weet zeker dat het niet aan mijn instelling lag aangezien ik ze keurig aan keek en klaar zat om hallo te zeggen.

(ik zeg niet dat de instelling van de ts verkeerd is ofzo ik wil alleen maar een voorbeeld geven)

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:59

O, wat erg....... Clown . Je bent inderdaad wel héééééél erg triest als je zo doet Clown .

Ik weet zeker dat ze bij mij niet eens in de buurt durft te komen Nagelbijten / Gniffelen , met mijn oude kloffie aan, 40 kilo aan kleren in deze vries kou, een dekje ergens in de aanbieding gekocht (zonder merk), een halster met halstertrouw als teugels om mijn hoofdstel heen en dan nog natuurlijk de 'finishing touch': mijn harige beertje Vork (voor de foto's zie mijn onderschrift).

Lekker laten zeuren dat soort mensen!

Eerlijk gezegd ben ik alleen nog maar vriendelijke mensen tegen gekomen, gelukkig. Op wat voor knol ze ook zaten, ze zeggen altijd wel netjes en vriendelijk ''hallo, lekker weertje vandaag of niet?''.
Jammer genoeg zitten er ook rotte appels bij... Ach gut

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:29

ROFL
geschoren friezen met een wit Anky dekje, met een brutaal mokkel, rijdens om 2 uur bij de slangenburgh zijn
ZOOOOOOOO 2007!!!!!!

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:43

Je paardje trapte niet toevallig midden in een modderpoel zodat haar witte dekje ineens zwart was? Haha!

Wat bestaan er toch gekke mensen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:44

driebergen schreef:
ROFL
geschoren friezen met een wit Anky dekje, met een brutaal mokkel, rijdens om 2 uur bij de slangenburgh zijn
ZOOOOOOOO 2007!!!!!!

ROFL
Like, duh! Slapen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 01:40

Ik had tegen haar gezegd, goh ik ben uit de tijd wat ben jij dan met een fries en een Ankypad antiek? Ja

Wat een agressie in dit topic zeg? Daar sta je toch boven of niet dan? Nagelbijten / Gniffelen Wat een onzin zeg om iemand van zijn paard te sleuren of te willen slaan. De mentaliteit veranderd waar mensen zich al niet druk om maken

Grappig ook dat mensen die wel met setjes rijden veroordeeld worden, hoezo we scheren ze allemaal over 1 kam Vork

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 01:51

heb even 12 pagina's overgeslaan, en reageer even op beginpost!

Skessa: dat vind ik echt wel een rotopmerking van dat mens! Zelf heb ik ook een hoop ankydekjes en meer, maar ik zal er nooit iemand over aanspreken als zij wat anders hebben. Ieder doet zijn eigen ding en is gelukkig met zijn of haar pony of paard.
Ik vind trouwens je ijsje echt geweldig schattig! Goed van haar dat ze getrapt heeft naar die Fries! Duivel