BM stables hele fijne ervaring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: BM stables hele fijne ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:15

ik zeg niet dat ik slotje aanvraag
maar is geen enke topic in bokt, al die tijd eopend gebleven
allemaal slotje omdat er teveel ruzie komt tussen " gedupeerden" en "aanhangers"

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:16

ff offtopic, maand lid, 4 posts is ineens in dit topic een reactie, raar Verward mag ik weten waarom je nu ineens reageerd, en welke ervaringen jij met bm hebt?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:17

Happyhorse was daar idd maar wat ik bedoel is dat zij niet bij de onderhandelingen geweest is.
Maar goed het bevestigd nu alleen maar dat er helaas dus niets veranderd is...

Het lijkt me verstandig om hier verder niet meer op in te gaan mensen trekken hun conclusie hier uit, dan wel positief danwel negatief. Het topic was hier ook niet voor bedoeld jammer dat het altijd hetzelfde af loopt hier

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:21

idd, ik reageer verder niet meer, succes allemaal

dit topic heeft niet meer echt nut, meer geruzie over wie wat ervan vind, ik heb mijn mening, en die is niet veel positiever geworden, eerder tegenovergestelde

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:22

MISTRAL94 schreef:
Happyhorse was daar idd maar wat ik bedoel is dat zij niet bij de onderhandelingen geweest is.
Maar goed het bevestigd nu alleen maar dat er helaas dus niets veranderd is...

Het lijkt me verstandig om hier verder niet meer op in te gaan mensen trekken hun conclusie hier uit, dan wel positief danwel negatief. Het topic was hier ook niet voor bedoeld jammer dat het altijd hetzelfde af loopt hier

Kom dan eens met feiten? je praat allemaal negatief erover.
maar met echte feiten en details kom je niet. Bloos

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:23

Daar was dit topic toch niet voor Happyhorse?
Jij komt nu met hele verhalen op tafel, terwijl het merendeel van de mensen nergens op ingegaan is omdat zoals in het begin geschreven is daar dit topic niet voor bedoeld is.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:25

Dit topic was voor postieve ervaringen.
Jij komt met een negatieve ervaring.
ik vind als iemand met negatief ervaring komt.
dat die het moet uitleggen met feiten en detials.
zodat die stal daar eventuele verbeteringen aan kan brengen in de toekomst Knipoog

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:26

Ik neem aan dat niet iedereen alles open en bloot hoeft te vertellen over hun negatieve (dan wel positieve) ervaring?

Het is nog altijd een privézaak.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:28

happyhorse schreef:
zodat die stal daar eventuele verbeteringen aan kan brengen in de toekomst Knipoog

Nee, het topic is voor ervaringen uit de eerste hand.
Er is helemaal nergens gezegd dat het alleen voor positieve ervaringen is, zolang het maar uit de eerste hand is.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:30

urselin schreef:
Ik neem aan dat niet iedereen alles open en bloot hoeft te vertellen over hun negatieve (dan wel positieve) ervaring?

Het is nog altijd een privézaak.

Ben ik het alweer met je eens Clown

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:39

happyhorse schreef:

Meisje ,

Ik ken jou van daar,

Meisje ik heb je daar zien huilen goh wat raar,

Meisje , ik weet wel hoe dit gaat ,

Meisje , ik geef je nu een raad ,

Hou je mondje dichtje oren open en ogen open ,

Meisje dat weet jij toch heel goed ,

Meisje hoe kom je nu ineens aan al die moed?????

Huilen van het lachen

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:41

Hier nog even iemand met een positieve ervaring hoor!

Ik heb mijn paard bij BM gekocht. Alweer twee jaar geleden (Wat gaat dat toch snel) En nog steeds ben ik super gelukkig met mijn Sterion!

De stallen zagen er, van wat ik er nog van weet, keurig uit! De paarden stonden er picobello bij. Ook Sterion zag er prima uit. Niks geen mankementen aan hem, wel een moeilijk paardje, zoals zij hem omschreef. Maar met de juiste ruiter komt hij er wel, werd er gezegd..

En moet je kijken wat er van hem geworden is. Ben gewoon super trots op hem! Dus, echt geen negativiteit van mijn kant over BM..
(Link in onderschrift of profiel Tong uitsteken)

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:43

Ik lees dit topic al vanaf het begin mee en wilde eigenlijk niet reageren..

Maar goed, toch maar even..
Mijn beste vriendin en ik waren op zoek naar een paardje en hadden een leuke gezien bij BM.
Maar door alle negatieve ervaringen wilde ik niet dat zij daar een paard ging kopen (ja is was bevooroordeeld), maar omdat mijn vriendin al helemaal verliefd was op de foto, wilde ze toch met alle geweld erheen. Dus zijn we er zonder afspraak heegereden..

Moet zeggen dat we goed ontvangen zijn en er verschillende paarden aan ons zijn laten zien.. De paarden stonden er erg goed bij.
Dus mijn mening is daar wel van bijgedraaid..

Maar.. ze was ook niet eerlijk over die merrie. Het was een draver en liep vreemd bij elke gang..
Ze vertelde dat het draversbenen waren (nu lopen mijn vriendin en ik gelukkig lang genoeg mee om te zien dat dit geen draversbenen waren). Ik heb mijn mondje voldoende bij me om daar wat van te zeggen en heb dit ook gedaan. Overigens wel aardig en ze reageerde best goed, maar bleef bij haar standpunt.
Prima, maar wij hebben dit paard (grote e pony) niet gekocht. Later hoorde we dat dit beestje idd een afwijking had..
Aan de andere kant stond er ook een geweldig paardje (bruine met maanoog) die was superdruk en was ze erg eerlijk over.
Hij was alleen geschikt voor gevorderde mensen en nog niet of nauwelijks onder het zadel..
Ik was helemaal weg van hem (maar ben al voorzien van 2 kanjers en dat is meer dan zat Knipoog).

Dus eigenlijk kon ik maar 1 ding concluderen, ze is gewoon handelaar.. Er zal best weleens een leugentje voor verkoop verteld worden, maar dat doen ze allemaal, xelfs de gerenommeerde..
Maar daarom geen slechte stal en zeker niet voor de paardjes die ze heeft staan. Voor zover wij konden zien werd er goed voor gezorgd..
Ik zou als ik op zoek zou zijn naar een leuk beestje voor weinig er zeker naartoe gaan..
Zolang je verstand hebt van paarden en anders iemand meeneemt die dat heeft (of je veearts), komt het vast goed!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:45

happyhorse schreef:
MISTRAL94 schreef:
*zucht* begrijpend lezen is ook een vak he!
Jij bent helemaal niet bij de onderhandelingen geweest, daar waren Melanie, mijn vriend en ik bij. Dus waar jij nu mee smijt (hoezo we zijn aan het modder smijten want ik ben om rellen te voorkomen niet ingegaan op mijn verhaal) zijn speculatie's, via via verhaaltjes. Zo onbetrouwbaar als de pest dus. Eigenlijk wel grappig want ik denk dat best veel mensen BM nu de voordeel van de twijfel geven, maar met zulke acties (en typisch is dat het altijd dezelfde zijn die ervoor zorgen dat het topic op slot gaat) bereik je juist het tegenover gestelde mee.

Dit is laatste waarop reageer.

je bedoeld vast dat het het laatste was waar je op zou reageren.
hou dan gewoon jemond, en ga hier niet iedereen lopen afbekken zoals ik dat noem.

bah, BM -topics gaan áltijd zo.
organiseer ene excursie erheen ofzo, en gooi allemaal je ervaringen eruit tegen de mensen daar zodat die recht kunnen uitleggen hoe het zit!
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 11-10-07 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:47

als er een topic met goede ervaringen gestart word
En er zou 1 met slechte ervaringen gestart worden ben niet benieuwd welke het grootst word.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:48

ik niet dat weet ik zo denk wel. Die met de slechte want daar vormt zich discussie

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:49

trustHim schreef:
ik niet dat weet ik zo denk wel. Die met de slechte want daar vormt zich discussie

Pling
viewtopic.php?f=1&t=844674&p=30349490#p30349490
alstublief allen, hier ene negatief ervarings topic Lachen
kunnen die mensen die negatief doen mooi daar heen, en kan het hier weer fatsoenlijk worden

Oh.. zie nu dat het wat raar over kan komen met bovenstaand zinnetje, niet zo bedoeld.
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 11-10-07 22:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:52

Het mag wel wat vriendelijker Jolliegirl, ik vind je erg denigrerend overkomen. Bovendien snap ik niet wat de bovenste post hier toevoegt.
Negatieve ervaringen zijn nou eenmaal toegestaan, en voor iedere potentiele koper kan dat ook als waarschuwing gelden. Dan kunnen zij zelf een conclusie trekken Lachen

Edit: je hebt hem snel ge-edit zie ik.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 11-10-07 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:53

Ik denk persoonlijk niet alleen een discussie.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:54

Cayenne schreef:
Het mag wel wat vriendelijker Jolliegirl, ik vind je erg denigrerend overkomen. Bovendien snap ik niet wat de bovenste post hier toevoegt.
Negatieve ervaringen zijn nou eenmaal toegestaan, en voor iedere potentiele koper kan dat ook als waarschuwing gelden. Dan kunnen zij zelf een conclusie trekken Lachen

Edit: je hebt hem snel ge-edit zie ik.

Na jou post gelezen te hebben, heb ik even klep in mond verweiderd Knipoog
als je op die post doelde

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:54

Ja, maar het andere topic is gewoon een duplicaat van deze, want het loopt op hetzelfde uit en zoals al eerder is gezegd: Beide ervaringen zijn hier gewoon toegestaan MITS uit de eerste hand. Ik heb het andere topic dus ook geTemt.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:55

durf nu al te zeggen welk topic als eerste een slotje krijgt.......

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:55

Jolliegirl schreef:
trustHim schreef:

Pling
viewtopic.php?f=1&t=844674&p=30349490#p30349490
alstublief allen, hier ene negatief ervarings topic Lachen
kunnen die mensen die negatief doen mooi daar heen, en kan het hier weer fatsoenlijk worden

AHa dus jij wil dus alleen een topic voor leuke dingen waar alleen maar goede dingen mogen staan?
Kijk was het nou zo dat er allleen maar goede of grotendeels goede dingen waren dan is het logisch maar helaas.
AANHANGSTUUR Vork

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:56

Cayenne schreef:
Ja, maar het andere topic is gewoon een duplicaat van deze, want het loopt op hetzelfde uit en zoals al eerder is gezegd: Beide ervaringen zijn hier gewoon toegestaan MITS uit de eerste hand. Ik heb het andere topic dus ook geTemt.

jammer, dan blijft de rel hiér dus..
als mensen nou eens gewoon zouden reageren op de ervaring, dus negatief én positief, zou het een stuk rustiger en mooier zijn Lachen

Kimmie_girl : aanhangstuur? Tong uitsteken wasda Tong uitsteken

het is gewoon jammer dat er hier om positieve ervaringen word gevraagd (wat ik begrepen heb) en er 'toch mensen reageren... en zo iets uitlokken.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:56

TjeerdjeK schreef:
Lynn Nikita, ik denk als niets ooit wordt uitgepraat dat er slotjes moeten blijven komen?

Hey Mutser

Waar staat dat ik op een handelstal werkt?