Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mag ik weten waarom je nu ineens reageerd, en welke ervaringen jij met bm hebt? 
MISTRAL94 schreef:Happyhorse was daar idd maar wat ik bedoel is dat zij niet bij de onderhandelingen geweest is.
Maar goed het bevestigd nu alleen maar dat er helaas dus niets veranderd is...
Het lijkt me verstandig om hier verder niet meer op in te gaan mensen trekken hun conclusie hier uit, dan wel positief danwel negatief. Het topic was hier ook niet voor bedoeld jammer dat het altijd hetzelfde af loopt hier

happyhorse schreef:Dit topic was voor postieve ervaringen.
Jij komt met een negatieve ervaring.
ik vind als iemand met negatief ervaring komt.
dat die het moet uitleggen met feiten en detials.
zodat die stal daar eventuele verbeteringen aan kan brengen in de toekomst

urselin schreef:Ik neem aan dat niet iedereen alles open en bloot hoeft te vertellen over hun negatieve (dan wel positieve) ervaring?
Het is nog altijd een privézaak.

happyhorse schreef:Dit topic was voor postieve ervaringen.
Jij komt met een negatieve ervaring.
ik vind als iemand met negatief ervaring komt.
dat die het moet uitleggen met feiten en detials.
zodat die stal daar eventuele verbeteringen aan kan brengen in de toekomst
)
).happyhorse schreef:MISTRAL94 schreef:*zucht* begrijpend lezen is ook een vak he!
Jij bent helemaal niet bij de onderhandelingen geweest, daar waren Melanie, mijn vriend en ik bij. Dus waar jij nu mee smijt (hoezo we zijn aan het modder smijten want ik ben om rellen te voorkomen niet ingegaan op mijn verhaal) zijn speculatie's, via via verhaaltjes. Zo onbetrouwbaar als de pest dus. Eigenlijk wel grappig want ik denk dat best veel mensen BM nu de voordeel van de twijfel geven, maar met zulke acties (en typisch is dat het altijd dezelfde zijn die ervoor zorgen dat het topic op slot gaat) bereik je juist het tegenover gestelde mee.
Dit is laatste waarop reageer.

trustHim schreef:ik niet dat weet ik zo denk wel. Die met de slechte want daar vormt zich discussie

Cayenne schreef:Het mag wel wat vriendelijker Jolliegirl, ik vind je erg denigrerend overkomen. Bovendien snap ik niet wat de bovenste post hier toevoegt.
Negatieve ervaringen zijn nou eenmaal toegestaan, en voor iedere potentiele koper kan dat ook als waarschuwing gelden. Dan kunnen zij zelf een conclusie trekken
Edit: je hebt hem snel ge-edit zie ik.

Jolliegirl schreef:trustHim schreef:ik niet dat weet ik zo denk wel. Die met de slechte want daar vormt zich discussie
viewtopic.php?f=1&t=844674&p=30349490#p30349490
alstublief allen, hier ene negatief ervarings topic
kunnen die mensen die negatief doen mooi daar heen, en kan het hier weer fatsoenlijk worden
Cayenne schreef:Ja, maar het andere topic is gewoon een duplicaat van deze, want het loopt op hetzelfde uit en zoals al eerder is gezegd: Beide ervaringen zijn hier gewoon toegestaan MITS uit de eerste hand. Ik heb het andere topic dus ook geTemt.

wasda 

TjeerdjeK schreef:Lynn Nikita, ik denk als niets ooit wordt uitgepraat dat er slotjes moeten blijven komen?