Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:di_Segno dat ben ik helemaal met je eens
Ik zou echt willen dat ik me minder hechte aan een dier
Ik ga daar voor mijn iegen gevoel te ver is...is erg vevelend moet ik zeggen
Gewoon hechten zou ook genoeg zijn
Jeskoo schreef:Bij een goed tehuis? Ja hoor, waarom zou mijn paard het bij een ander minder goed hebben dan bij mij? Misschien heeft ie het er wel beter. Zal hem enorm missen maar hij gaat wel. En de vergelijking die hier gemaakt wordt met moeder, kind, etc vind ik echt te ver gaan. Je hebt het over een dier, je hobby en niet over een mens en dat kan je abslouut niet vergelijken, ik vind dat niet gezond. Mijn familie zou ik voor geen goud verkopen.
CocoChanel schreef:Sommigen houden van de sport. Sommige van hun dier.
Ik ga voor dat laatste.
runningkawa schreef:Ik van beide
Vind de sport ook erg leuk
Banjer schreef:Banjer gaat nooit weg, voor geen miljoen... zelfs niet voor meerdere miljoenen...
Het is misschien een kromme vergelijking, dus alvast excuses... maar je verkoopt je kind toch ook niet voor een miljoentje of meer?
Overigens moet iedereen het voor zichzelf weten, en ik respecteer het als iemand wel zijn/haar paard verkoopt voor een miljoen...
mirgino schreef:!
mijn kind staat op plaats nr 1,en niets dat hem daar vanaf krijgt.
en het paard is het eerste wat weggaat als de centjes er niet meer voor zijn.
.
Arieskuh schreef:en al die mensen die dat niet doen omdat ze zeggen dat ze hun maatje niet kwijt willen, als je eenmaal voor hun neus staat zeggen ze echt geen nee!
Strepsel schreef:Arieskuh schreef:en al die mensen die dat niet doen omdat ze zeggen dat ze hun maatje niet kwijt willen, als je eenmaal voor hun neus staat zeggen ze echt geen nee!
Uhh, nou nee,
Van de week kreeg ik een bod voor mijn paard van €25000,-
Deze man wou mijn paard heel graag hebben en had ook veel geld.
Het is dan nog geen miljoen, maar ook toch al een behoorlijk bedrag.
TOch heb ik nee gezegd........ HEb zoveel meegmaakt met die paardje dat dat echt niet met geld te vervangen is........
Dus bij mij kun je echt voor mijn neus staan, maar ik doe het niet hoor.....
celticpony schreef:nou als mijn pony een miljoen waard is, krijgt ze snel nog een paar veulens
celticpony schreef:nou als mijn pony een miljoen waard is, krijgt ze snel nog een paar veulens