Hissa_co schreef:Inderdaad, Ik zie mijn paardjes als een broertje en zusje! Het is gewoon familie!
hihi ikzelf zie ze meer als mijn kindjes, ik wandel met ze, speel met ze, geef ze eten en maak hun bedjes op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hissa_co schreef:Inderdaad, Ik zie mijn paardjes als een broertje en zusje! Het is gewoon familie!
Elke86 schreef:Dat roep je nu wel, maar als ze daadwerkelijk met een miljoen euro voor je neus staan de zwaaien piep je volgens mij wel anders.
Elke86 schreef:Dat roep je nu wel, maar als ze daadwerkelijk met een miljoen euro voor je neus staan de zwaaien piep je volgens mij wel anders.
Nadya schreef:Gaat er weer eentje bepalen of ik wel of niet mijn paard verkoop????![]()
Lees maar even terug, Elke86. Respecteer ook eens de keuze van andersdenkenden.
Elke86 schreef:Nadya schreef:Gaat er weer eentje bepalen of ik wel of niet mijn paard verkoop????![]()
Waar maak jij uit uit dat ik jouw keuze niet respecteer? Ik vrees gewoon dat vele nu roepen dat ze het niet zouden doen, maar op het moment zelf het grote bedrag toch niet kunnen weerstaan...
Elke86 schreef:Nadya schreef:Gaat er weer eentje bepalen of ik wel of niet mijn paard verkoop????![]()
Waar maak jij uit uit dat ik jouw keuze niet respecteer? Ik vrees gewoon dat vele nu roepen dat ze het niet zouden doen, maar op het moment zelf het grote bedrag toch niet kunnen weerstaan...
runningkawa schreef:Die zullen er zijn
Maar zo is niet iedereen
Terwijl jij zegt dat ze wel anders praten als iemand met dat geld voor de neus zwaait.
Nou nee dus...
En jij kunt dat ook niet bepalen voor een ander