pascha heeft weer iets, zelfs in emmeloord weten ze het niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: pascha heb weer iets hoor zelfs in emmeloord weten ze het ni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 23:52

ja moet vanaf vandaag 2x 5min stappen tot donderdag en dan moet ik terug bellen hoe het verlopen is.
en 3x perdag 10min perbeen afspuiten met koud water
en echt geen kuil geven ook niet een plukje Verdrietig
en 3x per dag tempraturen en de tempratuur mag niet hoger worden als 38. want dan gaat het niet de goeie kant op ofzo Verward
ze had vandaag 37,9 dus had om 4uur even emmeloord terug gebelt en het gemeld en moest vanavond ook even tempraturen en toen had ze nog 37,9 en moest weer terug bellen en nu moet ik morgen ook even de tempratuur door geven.
en het hoesten wat ze doet is het ontgiftigen van het lichaam en het kan nog erger worden en als dat het het geval ik moest ik weer contact opnemen.
ze kan ook nog opgezette ogen krijgen.
en opgezwolle neusvleugels.
paniek aanvallen. had ze gister Verdrietig
gedrags verandering zo in ene, zo kan ze heel lief zijn en zo kan ze chaggie zijn Verdrietig
helemaal niks voor pascha dit alles Huilen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 23:54

Dabo schreef:
Als je met grote dikke letters gaat typen komt dat snel over als schreeuwen, net zoals je je caps lock aan zou zetten. (Tis maar even dat je het weet) Haha!

zijn het nou mensen die ik niet ken oke maar anky en shirley ken ik en die weten heus wel dat ik het niet schreeuwend bedoel. Knipoog
maar goed zal allemaal wel Dromen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 23:55

Zirano schreef:
he jongens laat haar toch even gaan ik kan me voorstellen dat je het een gegeven moment niet meer weet en ook nergens met je ei heenkan.Dus slik die drol door en heb er maar even begrip voor zal ik maar zeggen.Het lijkt me verschrikkelijk om in haar schoenen te moeten staan.En ik weet ook zeker dat het niet zo bedoeld is maar meer een ssortemen van help ik ga langzaam kapot.Brenda sterkte en we wachten af

bedankt.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 11:19

brenpasbeau schreef:
Dabo schreef:
Als je met grote dikke letters gaat typen komt dat snel over als schreeuwen, net zoals je je caps lock aan zou zetten. (Tis maar even dat je het weet) Haha!

zijn het nou mensen die ik niet ken oke maar anky en shirley ken ik en die weten heus wel dat ik het niet schreeuwend bedoel. Knipoog
maar goed zal allemaal wel Dromen

Nou eerlijk gezecht Bren is dit niet de 1ste x dat we je horen of zien schreeuwen...... En nu kwam t echt over alsof je schreeuwde. Ik vond dat naar Esther echt niet fair, die probeerd je te helpen.
Weet je we begrijpen allemaal je onrust en je verdriet, iedereen wil je helpen. En ik begrijp en vele met mij dat je niet 2 soorten behandelingen wil/kan mixen. En ik vind ook dat je je eigen weg in deze moet bepalen. Het is jouw paard.
En we hopen allemaal met je mee dat t goed komt met Pas! Iedereen wil je er ook in helpen.
Maar goed als jij t niet als schreeuwen hebt bedoelt..... denk dan aan de wijze raad v Ellen Knipoog

Lauralco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 14:33

Bren, snap heel goed dat je aan het eind van je Latijn bent en daardoor eerder geïrriteerd Knipoog
Geeft helemaal niets. Dat zal iedereen begrijpen.
Heel veel sterkte. Probeer sterk te blijven voor Pascha en je vader, niet de moed opgeven hoor!
Hoe gaat het stappen? Wil ze wel lopen of doen haar benen zeer? Verdrietig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 21:21

ik mocht gister beginnen met 2 x 5min heb ik ook trouw gedaan.
maar vanochtend waren de benen nog dun dus had weer 5min gestapt en de rest van de dag heb ze dr benen af staan wisselen met op rust staan en liggen dus heb maar 1x gestapt vandaag omdat ze niet lekker in dr vel zat.
ze had ook de hele dag door tussen de 38.0 en de 38.4 in.
dus had contact gelegt met emmeloord en moet het goed in de gaten houden of ze blijft eten en goed blijft drinken.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:58

brenpasbeau schreef:
ik mocht gister beginnen met 2 x 5min heb ik ook trouw gedaan.
maar vanochtend waren de benen nog dun dus had weer 5min gestapt en de rest van de dag heb ze dr benen af staan wisselen met op rust staan en liggen dus heb maar 1x gestapt vandaag omdat ze niet lekker in dr vel zat.
ze had ook de hele dag door tussen de 38.0 en de 38.4 in.
dus had contact gelegt met emmeloord en moet het goed in de gaten houden of ze blijft eten en goed blijft drinken.

Naar dat ze niet lekker is! Dat wordt n latertje voor je....
Maar wel weer top dar haar benen dun waren vanmorgen!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 23:15

ja had wel verwacht dat ze weer wat dikke waren omdat ik weer moest stappen maar het viel gelukig mee.
ze heb zo de goeie en slechte dagen en dat zal ze altijd blijven houden volgens de arts Huilen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:23

brenpasbeau schreef:
ja had wel verwacht dat ze weer wat dikke waren omdat ik weer moest stappen maar het viel gelukig mee.
ze heb zo de goeie en slechte dagen en dat zal ze altijd blijven houden volgens de arts Huilen

Maar we hopen toch dat de goede dagen in de meerderheid zullen komen en blijven! Niet de moed opgeven hoor!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 00:21

De goede dagen moet de overhand gaan nemen hoop ik

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 10:46

gister was pascha een beetje sloom (op stal al) dus had ik sochtens niet gestapt want ik mag er niet dwingen met stappen.
en smiddag was ze goed en wou ze graag stappen Haha!
nu vandaag maar afwachten hoe ze is.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:58

klinkt goed bren Haha!

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:59

heyyy klinkt goed bren Knipoog
zaterdag gezellig met je mee kan ik pascha ook weer eens zien Haha!
ik zal wel even schrikken hoe ze er uit zie denk ik maar komt wel goed Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:00

gelukkig Brenda, elk klein stapje is meegenomen Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:25

Brenda het eelt warodt steeds meer op mijn duimen hoor.DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:07

Iedereen hier heeft starks last van zijn duimen van het duimen voor Pascha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 02:33

ben iedereen ook iedereen erg dankbaar voor hun lieve steun OK dan! thanks
was vandaag weer schrikke ze begon langzaam te eten en weer teschrapen dus ik meteen emmeloord gebelt en moet even 1x terein op en neer en ja hoor toen was het over
alleen de tempratuur was weer erg hoog. 38.7
en die moest ik in de gaten houden dus ik ga morgen op me vrije dag maar om 8uur naar stal om te tempraturen en kijken hoe ze de nacht is door gekomen ben ook past om 10.30 naar huis gegaan vanavond.
vanmiddag even gezellig me oma opgehaald en mee genomen naar pascha Haha! vond ze erg leuk dus dach ach leuk kan ze ook meteen bo even zien Haha! en die vondt ze ook erg leuk geworden en groot en lief Haha!
volgende week komt vanessa bloed prikken om tekijken of de waardes gezakt of gestegen zijn van 1 of ander iets. hij heb wel gezegt wat maar ben de naar kwijt heb wel iets temaken met reuma Verward
maar goed afwachten dan maar.

Lauralco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:07

Bren, hoe is het vandaag met Pas?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:41

Hee Brenda, heb je nog nieuws..?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:11

wou het net vragen Haha!

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:40

heyy ik was vandaag gezellig mee geweest met pascha Haha!
ze zag er al beter uit dan op de foto's Bloos
de tempratuur was vanochtend 37.7 en ze at goed bik en hooi at ze ook goed ik mocht ook even stappen Lachen
maar ik kwam niet echt verder dan haar stal Tong uitsteken
ik weet niet hoe pascha vanmiddag was ik heb bren verder niet meer gesproken maar ik vond dat pascha wel voor uitgaat Lachen
aar we blijven duimen nog Knipoog

groetjess

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:57

Hee Patricia! Leuk dat je mee was naar Pascha, ik ga van de week ook even bij haar kijken Haha!
Sneu dat ze maar even wilde stappen he.. Ik duim nog steeds voor haar hoor Bren!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 16:41

Hee Brenda wilde net aan je vragen hoe het met Pascha ging.Ik hoop snel wat te horen joh.DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 21:11

gisted na dat ik patricia terug naar haar manege had gebracht was ik dus meteen terug gegaan naar pascha.
pascha lag lief in stal en dacht ach laat maar leggen zal wel last hebben van de benen maar een uur later lag ze nog Verward tijdens het opstaan wat ze probeerde kon ze niet met dr achterbenen omhoog hopen en toenze het emaal de kracht had op optestaan ded het erg veel pijn in dr achterbenen. (dus met hulp van een longeerlijn onder de kont door en met ze 4e trekken Huilen ) kregen we haar omhoog dat is pas klo te om mee temaken) dus ik dacht dit is niet goed ik haar overeind gehopen en even afgewacht en wel meteen getemp..
en had 38.9 tehoog dus ik meteen emmeloord gebelt deed gvd me telefoon het niet meer Boos!
dus ik me kaartje over gezet in de telefoon van het jongetje wat bij me stond (waar mee is smiddag voor een pony ging kijken maar doet er niet toe Tong uitsteken ) ik emmeloord gebelt.
moest van van muiswinkel elke 2 uur 5min stappen dus 4 uur 6 uur 8 uur 10uur (savonds)
en elke keer na stappen 10min afspuiten om het koel tehouden en het bloed af tekoelen wat er doorheen stroomt. ofzo Verward
dus gister had ze een terugval.
vandaag had ze heeeeeeeeeeel erg de diarree dus emmeloord weer gebelt en gezegt en moest om 4uur terug bellen om tezeggen hoe ze erbij stond, dus had ik gedaan maar in die tussentijd heb ik haar even los gedaan want ik dacht van doe ik er wel goed aan om zo weinig tedoen. ze begon steeds slechter telopen ook omdat het stijf wordt natuurlijk. vond ze erg lekker ging ook compleet uit dr dak Lachen
heb er denk ik wel goed gedaan want ze liep wel goed in draf (ja stijf maar niet hinkel pinkel) en ik ook vermeld hoor aan de dierenarts dat ik dat had gedaan. nou zegt hij is wel een groot risico wat je gedaan heb.
maar ik wist het niet meer waar ik goed aan deed ik zag tijdens het stappen dat ze achteruit ging en toen ik dr los had gezet daarna liep ze wel al een stukje beter en voor ik naar huis ging liep ze ook beter als vanochtend Lachen
dus morgen maar afwacht hoe dr benen eruit zien van het gek doen in de bak.
maar voor de rest heb ze goed gegeten en gedronken en goeie temp.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:26

gosiiemikkie Brenda je hebt de ene schrik nog niet verwerkt of de volgende keiharde knal krijgen jullie weer voor jullie kop.Sterkte jullie twee en er moet nu toch echt een rustige tijd aankomen hoor.Dus DUIMDUIMDUIMDUIMDUIM