Sylvester06 schreef:Wil je die eerste naam even weghalen?
Ja idd, als je die naam intikt op google, kom je hier ook terecht nml!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sylvester06 schreef:Wil je die eerste naam even weghalen?
Cayenne schreef:Mensen van Bokt hebben een gesprek met Mariska gehad, ze scheen heel open en eerlijk te zijn geweest, en de eigenaar schijnt daadwerkelijk te bestaan. Maar hoe of wat weet ik voor de rest nog niet en dat is ook niet aan mij om dit bekend te maken. Ik wil jullie alleen niet in onzekerheid laten. Ik weet inderdaad van Mariska en haar honden/paardenverhaal op Google maar goed..
Of het waar is, tja ik hoop het met heel mijn hart
geit schreef:als ze echt de eigenaresse is dan was ze nu al wel bezig \om de koop niet door te laten gaan
Arabian_Girl schreef:ingetarita die is pas net aangemeld hier
dus hoe ze ook hier komt?
m = maris jah
nu plaats je m zelf helemaal en tege mij zeg je weghalen
Cayenne schreef:Mensen van Bokt hebben een gesprek met Mariska gehad, ze scheen heel open en eerlijk te zijn geweest, en de eigenaar schijnt daadwerkelijk te bestaan. Maar hoe of wat weet ik voor de rest nog niet en dat is ook niet aan mij om dit bekend te maken. Ik wil jullie alleen niet in onzekerheid laten.
Of het waar is, tja ik hoop het met heel mijn hart
Deirdre schreef:Dus mogen we er nu van uit gaan dat Ingeborg echt Ingeborg is en geen SA van Alison?
Ik hoop echt dat ze Zembla niet weg doet aan Alison, dan kan je volgens mij net zo goed gelijk je paard een kogel door zijn hoofd schieten, dat is diervriendelijker dan het beestje naar deze Alison te laten gaan
SmeeJ schreef:Ja idd!
Ik hoop ook met heel mijn hart dat het ingeborg is, Maarr ze typt netzoals allison!