yousra schreef:Owh oke, nou het kwam in ieder geval best grof over, het leek alsof dat kwam omdat diegene donker was...
dat komt vaak ook over omdat donkere mensen met 1 slecht woordje al worden geasocieerd met discrimineren
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yousra schreef:Owh oke, nou het kwam in ieder geval best grof over, het leek alsof dat kwam omdat diegene donker was...
Snoevie schreef:ik had een marokkaans buurmeisje wat fanatiek ponyreed,ze kwam ook elke les in haar wedstrijdoutfit aan(ze dacht dat dat zo hoorde)
maar ze droeg geen hoofddoekje.
ik heb eerlijk gezegd nog nooit een marokkaanse jongen zien rijden,wel een surinaamse jongen.
het valt me niet eens op eigenlijk.
dees_daan schreef:nu je het zegt, ik had er nog niet bij stilgestaan, ik heb er volgens mij 2 gezien, het valt mij niet eens op.. echt donkere mensen zoals negers (niet raar bedoeld!) heb ik nog niet gezien..
fixture schreef:dees_daan schreef:nu je het zegt, ik had er nog niet bij stilgestaan, ik heb er volgens mij 2 gezien, het valt mij niet eens op.. echt donkere mensen zoals negers (niet raar bedoeld!) heb ik nog niet gezien..
nog niet gezien of nog niet gezien op paard?
fixture schreef:dees_daan schreef:nu je het zegt, ik had er nog niet bij stilgestaan, ik heb er volgens mij 2 gezien, het valt mij niet eens op.. echt donkere mensen zoals negers (niet raar bedoeld!) heb ik nog niet gezien..
nog niet gezien of nog niet gezien op paard?
Sharmila schreef:Ik heb ook een kleurtje! Mijn vader is Surinaams (hindoestaans) en mijn moeder is Nederlands. Ik was me er vroeger niet zo sterk van bewust dat ik het enige bruine meisje was. Maar als ik er nu op terugkijk.... Ik kan me nog herinneren dat ik bij een streekwedstrijd was van Prinsenstad en daar reed een donker meisje op een vosje met een dikke speknek. En heb ik denk ik wel een halfuur staan kijken naar dat meisje. Ik vond dat toch zo geweldig! Ze reed M geloof ik en het zag er echt super uit. En dat terwijl ik zelf getint ben hahaha. Eigenlijk ook raar.
Ik heb trouwens WEL een dikke kont, maar pas wel in een 17,5 inch zadel. En die dikke kont heb ik geeerfd van mijn Nederlandse kant. Want mijn hindoestaanse familie is helemaal niet dik ofzo.
katiavl schreef:Sharmila schreef:Ik heb ook een kleurtje! Mijn vader is Surinaams (hindoestaans) en mijn moeder is Nederlands. Ik was me er vroeger niet zo sterk van bewust dat ik het enige bruine meisje was. Maar als ik er nu op terugkijk.... Ik kan me nog herinneren dat ik bij een streekwedstrijd was van Prinsenstad en daar reed een donker meisje op een vosje met een dikke speknek. En heb ik denk ik wel een halfuur staan kijken naar dat meisje. Ik vond dat toch zo geweldig! Ze reed M geloof ik en het zag er echt super uit. En dat terwijl ik zelf getint ben hahaha. Eigenlijk ook raar.
Ik heb trouwens WEL een dikke kont, maar pas wel in een 17,5 inch zadel. En die dikke kont heb ik geeerfd van mijn Nederlandse kant. Want mijn hindoestaanse familie is helemaal niet dik ofzo.
Zijn mensen die tegenwoordig betalen voor een dikke kont dusheb geluk