Misschien ben je er ook wel gewoon trots op dat je het iig geprobeerd hebt, dat kun je dat toch rustig laten zien?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoukie schreef:Verder moet ik zeggen dat ik, als ik in jouw schoenen had gestaan, er denk ik voor had gekozen om deze pilot niet zo openbaar te maken als dat nu is gedaan. De verwachtingen waren hoog zo te lezen (en dan bedoel ik niet zozeer bij jou, maar wel bij de mensen in je omgeving, specifiek Bokt) dus wanneer het dan tegenvalt, zullen er altijd mensen zijn die met je meeleven en mensen die denken "Ha, net goed".
That's life, accept it and get on with it. Ga niet roepen om een slotje joh, gewoon niet meer reageren toch? Mensen willen schijnbaar toch hun ei kwijt
.
margareth schreef:Weet je wat ik niet snap?
(jaja)
Waarom wil je zo graag 2x Z gerede hebben (met wins)
om een groen paard te kunnen starte in het L1
Ik zelf rij ook weer een groen paard.Deze start ik nu in het L1,(heb meerdere paarden naar Z gerede)
Het gaat super !!!!!!maar had erg graag de ervaring vh B willen hebben voor me paardje....![]()
Want ik mis zijn ervaaring(de jury's verwachten onderhand een paard in de L1 die wel wat kent).
Nouja,( het is niet aanvallend bedoeld)
(mocht er een typ fout in staan dan sorry (dyslexie) )
groetjes ,
Sythaa schreef:Ik vind dat een aantal mensen hier wel heel erg makkelijk hun ongezouten mening geeft. Zelf vind ik wel als je de mensen mee laat leven naar zoiets toe, de aandacht vraagt en op je vestigd, dat het wel zo leuk en netjes is om ook een verslagje van je dag te schrijven. Maar inmiddels kan ik me voorstellen dat Shanna daar na diverse reacties hier geen zin meer in heeft.
Ik heb zelf de proeven van Shanna gisteren gezien. Ik vond ze absoluut niet winstpuntwaardig, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar zulke lage (verlies) punten, daar schrok ik ook wel van toen ik ze zag. Dat zal best een teleurstelling zijn geweest. Maar ze heeft dr best gedaan en ik vind dat daar bij sommige mensen wel wat meer respect voor mag bestaan!
Shanna16 schreef:De laatste keer...
Kritiek kan ik tegen, dat krijg ik vaak genoeg. Nee, niet op bokt, maar kritiek irl komt over het algemeen wat harder aan dan van een beelschermpje. Waar staat dat ik bovenmatige verwachtingen had? Ik HOOPTE een winstpunt te rijden. Niet gelukt, jammer dan, niks aan te doen and move on. Dat heb ik al eerder vermeld.
En nu ga ik me erbuiten houden en wachten op een slotje. Twintig keer hetzelfde lezen gaat aardig vervelen. Vooral als je jezelf moet herhalen.
Anoukie schreef:Nee, wanneer je 2 x Z1 hebt gereden met winst, mag je ieder paard meteen in de Z1 starten (als de leeftijd van het paard dat tenminste toelaat). Daarom wilde ze volgens mij nog een puntje in de Z1 rijden. Overigens kan ik dat best begrijpen hoor
.
Anoukie schreef:Nee, wanneer je 2 x Z1 hebt gereden met winst, mag je ieder paard meteen in de Z1 starten (als de leeftijd van het paard dat tenminste toelaat). Daarom wilde ze volgens mij nog een puntje in de Z1 rijden. Overigens kan ik dat best begrijpen hoor
.
Anoukie schreef:Dan moet je wel 2 x Z1 (+ winst) zijn geweest Saskiakur, dan mag ze versneld promoveren, daar ging het juist om.
Babs schreef:Zo vind ik het ook enorm irritant als mensen in de B gaan starten (met bv een nieuw paard) en er dan eenteken achterzetten. Vind ik zó arrogant! voor de mensen die zelf net beginnen met wedstrijden en die een jong paard hebben, is de B heel spannend. Daar moet niet zo 'laag' over worden gedaan.
Flower schreef:Shanna16 schreef:Ik geloof niet dat ik uberhaupt nog zin heb om een filmpje op bokt te gaan zetten na dit topic.
En daar kunnen jullie VAST wel begrip voor opbrengen...
Dat had ik nou niet van je verwacht !
En eigenlijk vind ik dit ook wel een beetje tegen vallen van je ...
Dus omdat je niet met een oranje rozetje naar huis bent
gegaan, plaats je niet ... ????