Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tita schreef:tja ik snap ook niet hoor zoveel mails over iets.
iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen paard of pony en als iemand een risico wil nemen om een zadel bij een drogist te kopen dan moet ie dat maar doen maar ik ben inmiddels wel klaar met deze topic
tita schreef:tja ik snap ook niet hoor zoveel mails over iets.
iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen paard of pony en als iemand een risico wil nemen om een zadel bij een drogist te kopen dan moet ie dat maar doen maar ik ben inmiddels wel klaar met deze topic
secricible schreef:tita schreef:tja ik snap ook niet hoor zoveel mails over iets.
dit vind ik dus een waardeloos excuus. Dat betekend dat ik ALLES zou mogen verkopen. Sporen met ijzerdraad er omheen, of misschien met een flinke stroomstoot er doorheen, bitten van prikdraad of weet ik veel wat. Alles mag ik verkopen. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen paard.
Waarom wordt mij dan toch dierenmishandeling ten laste gelegd?
Anoniem schreef:Dat ze bij de kruidvat dekjes en poetsspullen verkochten okee, maar zadels bij een drogisterijApart...
Caira schreef:Ik snap best dat mensen boos zijn en een mail willen versturen naar de betreffende winkel. Maar het taalgebruik en de spelling in die mails is echt van een schrikbarend laag niveau.
fjordnina schreef:de zadels worden waarschijnlijk niet uit de schappen gehaald, maar een volgende keer wordt er misschien beter nagedacht.