Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 00:44

en wel allemaal naar de Lidl racen als er paarden spulletjes te koop zijn...
lekker hypocriet....

helemaal mee eens dat als je geen verstand van zadels hebt daar niet heen moet gaan... maar de mensen die dat WEL hebben kunnen hier mooi hun voordeel uithalen want het is toch een aardig goedkoop zadel als ik het zo zie
en als het echt niks is dan zien die mensen met verstand dat heus wel

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 01:59

Bij de Lidl verkochten ze geen zadels Knipoog
En ik denk dat mensen die wel kennis hebben van een goed zadel, dat die hun tijd en energie er niet in steken Clown

De verantwoording ligt bij de koper.. Maar toch vind ik het heel jammer, dat KV en vele andere winkels ook, het niet kan schelen wat ze verkopen, als het maar oplevert. Ik zal dan wel stom zijn zeker, maar ik krijg er toch geen blij gevoel van. Scheve mond

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 07:06

Ik snap best dat mensen boos zijn en een mail willen versturen naar de betreffende winkel. Maar het taalgebruik en de spelling in die mails is echt van een schrikbarend laag niveau.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:20

Ja, het is gewoon om te huilen hoe slecht die mailtjes in elkaar gezet zijn...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:28

tja ik snap ook niet hoor zoveel mails over iets.
iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen paard of pony en als iemand een risico wil nemen om een zadel bij een drogist te kopen dan moet ie dat maar doen maar ik ben inmiddels wel klaar met deze topic

Lianne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:42

tita schreef:
iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen paard of pony en als iemand een risico wil nemen om een zadel bij een drogist te kopen dan moet ie dat maar doen maar ik ben inmiddels wel klaar met deze topic

Hier ben ik het helemaal mee eens! Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:14

Ik ben overigens toch wel heel erg nieuwsgierig wat deze mensen terug krijgen als atwoord op hun mail! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:00

Ik denk dat trekpleister zich een buikpijn lacht om het niveau van die emailtjes. Rechtstreeks van de penny girls! Precies het volk dat ze hopen te trekken Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:20

Ik ben benieuwd hoe veel mailtjes ze eigenlijk binnen krijgen, ik zou eigenlijk niet meer zo hard lachen als ik er gigantisch veel binnen kreeg.... Ik denk nou neie techt dat ze aan het wachten waren op commentaar op die aanbieding,...

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:34

ik snap het probleem niet eigenlijk
je kan op zo veel sites een zadel online kopen Gestoord
dat is ieder zijn keus
ik zou er ook niet voor kiezen
een zadel moet je altijd passen van wat voor winkel of kwaliteit het ook is
maar om nu meteen de trekpleister af te kraken snap ik niet
al vind ik een zadel bij de trekpleister wel een beetje gek zo tussen de zalfjes en pilletjes Clown
maar dat is een ander verhaal Haha!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:26

tita schreef:

dit vind ik dus een waardeloos excuus. Dat betekend dat ik ALLES zou mogen verkopen. Sporen met ijzerdraad er omheen, of misschien met een flinke stroomstoot er doorheen, bitten van prikdraad of weet ik veel wat. Alles mag ik verkopen. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen paard.
Waarom wordt mij dan toch dierenmishandeling ten laste gelegd?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:28

secricible schreef:
tita schreef:

dit vind ik dus een waardeloos excuus. Dat betekend dat ik ALLES zou mogen verkopen. Sporen met ijzerdraad er omheen, of misschien met een flinke stroomstoot er doorheen, bitten van prikdraad of weet ik veel wat. Alles mag ik verkopen. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen paard.
Waarom wordt mij dan toch dierenmishandeling ten laste gelegd?

beetje erg rare vergelijking met een zadel vind je niet???
een zadel kan je ook verkeerd kopen bij een ruiterwinkel en dan zijn er nog zat mensen die het gewoon zo laten en niet terug gaan met het zadel

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:29

de zadels komen toch niet in de winkel?? of wel? haha dan ga ik even langs om te kijken.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:30

alleen op de website

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:57

Ik heb dit mailtje gestuurd (alleen de tekst die er toe doet):
Ik zou grag wat meer willen weten over het zadel wat momenteel in de aanbieding is. Hoe wijd is de kamer? Welk merk is het? Waarmee zijn de kussens gevuld? Wat voor zit heeft het zadel? Diep of ondiep?

Het volgende mailtje kreeg ik terug:
Helaas kunnen wij niet zoveel info geven over de zadel, dit zat er niet bij. U kunt het zadel bestellen, mocht het niet goed zijn dan heeft u het recht om het artikel binnen 7 werkdagen te retourneren.

Dit had ik wel gedacht. Schoenmaker blijf gewoon bij je leest!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:58

Met andere woorden ze weten er geen ene zak van Nagelbijten / Gniffelen

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:09

daar komt het inderdaad op neer. Vooral het eerste zinnetje...

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:13

Anoniem schreef:
Dat ze bij de kruidvat dekjes en poetsspullen verkochten okee, maar zadels bij een drogisterij Verward Apart...

De trekpleister en kruidvat zijn een beetje hetzelfde hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:14

Caira schreef:
Ik snap best dat mensen boos zijn en een mail willen versturen naar de betreffende winkel. Maar het taalgebruik en de spelling in die mails is echt van een schrikbarend laag niveau.

Hier zit ik mij ook altijd over te verbazen. Maar dat gebeurt wel in meer topics. Als je nou een email stuurt doe dat dan op een volwassen manier en in ABN-Nederlands. Overigens zie ik het nut er niet van in om een mail te sturen. Wat voor effect zal het hebben? Denk maar niet dat ze de zadels uit de schappen gaan halen hoor

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:23

de zadels worden waarschijnlijk niet uit de schappen gehaald, maar een volgende keer wordt er misschien beter nagedacht.

En het taalgebruik.. dat is inderdaad van erg laag niveau en wordt daardoor vaak niet eens serieus genomen. Jammer.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:29

Ik snap echt niet waar iedereen zich druk om maakt .Je kan zo ergens anders een zadel bestellen zonder tepassen en dat kan net zo goed niet goed zijn.Er zijn genoeg andere dingen waar we ons druk om moeten maken.En als nu niemand het zadel koopt nou dan komt er echt geen volgende x.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:03

ik vind ook dat iedereen zich erg druk maakt over dit zadel hoor. maargoed. je kan inderdaad ergens anders ook zadels kopen zonder te passen. en je word toch niet gedwongen om een zadel bij de trekpleister te kopen?

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:08

Ik heb gewoon een heel net mailtje gestuurd (zie pag.2). Heb alleen nog niks terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:19

fjordnina schreef:
de zadels worden waarschijnlijk niet uit de schappen gehaald, maar een volgende keer wordt er misschien beter nagedacht.

Tuurlijk niet. Als men er geld uit kan slaan wat doet een paardenrug er dan nog toe? Waar moet je dan nog over nadenken? Kennelijk heeft de eigenaar van de trekpleister niets met paarden anders zou hij ze echt niet verkopen. Maar het ligt helemaal aan de kopers want hun zorgen ervoor dat zo'n product goed gaat draaien of niet. Neem maar van mij aan, Meneer Trekpleister kan het niets schelen zolang hij maar zijn centjes ervoor krijgt Knipoog

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:28

zeker zo'n flutzadel dat na een paar keer kapot is..