Heel veel sterkte en khoop echt voor je dat het goed komt.Ook ik heb dit nog nooit gehoord of meegemaakt. Jeetje wat een verhaal zeg.Goed van je dat je er zoveel voor over hebt,menigeen had het allang opgegeven en hem een spuitje laten geven.Toppie hoor en ik heb echt respect en bewondering voor jou en je paardje!!!
En toen waren we alweer een maand verder........Vooralsnog niet te zeggen of dit "de" oplossing is/was... Stoma zag er wel iets beter uit, maar hij het hiermee kan doen is nog niet te zeggen... Laten we hopen van wel ! En anders zal hij weer onder het mes moeten..........
Hij is de afgelopen twee weken 5 kg aangekomen, dus gelukkig wordt hij ietsje dikker ( hoewel 5 kg niet te zien is op zo'n harige pony, is toch fijn om te weten dat hij iedergeval niet magerder wordt ).
Hoop op korte termijn te horen hoe en wat... Want er is nu constant een lichte spanning omtrent nogmaals opereren of niet... Wil gewoon zo graag dat hij weer naar huis komt....Maar dan moet dat wel kunnen.. I know..
Jeetje lees nu net je topic door. Wat een vreselijk gezwel was dat zeg!. Super dat je hem hebt laten opereren en ik hoop echt dat hij niet nogmaals onder het mes hoeft!
wat een rare opmerkingen ... de foto's stonden er ook alleen met link op dus je hoeft ze niet te bekijken als je niet wilt. En als die foto's gebruikt worden voor iets anders, daar kan Les_Fjal ook niks aan doen.
Gelukkig dat hij wat aangekomen is. Dat zal zeker wel een goed teken zijn Veel sterkt nog!
heb net in sneltreinvaart dit topic doorgelezen. Wat een moed toon je hier en vooral; wat een dierenliefde! heel veel sterkte de nog komende tijd toegewenst!
Ik lees dit topic nu pas,maar wat hebben jullie een zware tijd achter de rug. Petje af dat je hem de kans heb willen geven om beter te worden.En super nieuws dat het beter met hem gaat. Sterkte verder met hem.
Ik mocht kiezen...of nog twee weken daar, en dan controle....of naar huis en over twee weken terug..want ze willen het toch nog even goed in de gaten houden... Maar de kans dat er nog iets aan moet gebeuren is ongeveer 20%....KLEIN dus.. !!!
Ik ben mega super ongelovelijk , onwijs, idioot , echt gewoon belachelijk blij !! Van het weekend nog tranen van verdriet, nu tranen van geluk !!!!
Nu nog vervoer zoeken............. Welke duimen zijn ook in het bezit van e rijbewijs