vervolg " god o god wat een gedoe"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 16:53

waren we daar dan mee gestopt?

vikki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:45

amondi schreef:
Hoera welles-nietes.
Als ik het nu nog begrijp is deze situatie dus ontstaan vrijwel direct nadat jij medeberijder/verzorster bent geworden?
Citaat:
Maar ik hoef geen toestemming te vragen aangezien de eigenaresse interesse heeft gaat ze mee met mij om te zien hoe het gaat, omdat Tamara anders reageert op mij (in de positieve zin).

Dit is heel erg vriendelijk, geef nog maar een schop na....

Uhm... Amondi, misschien bedoelt ze wel dat Tamara anders (positiever) reageert op haar dan op de eigenaresse he... dit hoeft helemaal niet op de ts te slaan. Sterker nog; ik denk dat het niet op de ts slaat omdat er zelfs wordt gezegd dat de ts idd absoluut een klik had met Tamara.

Heike
Mede-oprichtster

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:55

Het gaat nu idd een wellus nietus spelletje worden en dat heeft geen zin. We zullen de waarheid nooit weten. Zelfs TS niet en de eigenaresse ook niet want die zien ook hun eigen 'verhaal'

Feit blijft dat het heel eenzijdig op geschreven is. Maar 1 kant van het verhaal. Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Waar iedereen mee kan lezen. Je stalgenoten, je baas en je instructeur bijv. En als er iets 'brand' dan komen ze vanzelf op de hoogte. Het paardenwereldje is kleiner dan je denkt.

Ik zet het topic op slot. De eigenaar kan mij eventueel een reactie mailen die ik er dan nog bij zet.

Heike
Mede-oprichtster

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 14:17

De eigenaar van Tamara heeft me een mailtje gestuurd.

Code
Hoi alle Boktlezers,

Allereerst willen we Heike, ThePast03, Vicci, Lovely, Tieneke, Vraag en Mela
bedanken voor hun gezonde reactie op dit forum.

Wij zijn de eigenaren van Tamara en zijn gevraagd om (eenmalig) te
reageren op de lastercampagne van Niemandweet, voordat dit item wordt afgesloten. Vooraf kunnen wij melden dat wij totaal niet van het bestaan van het forum afwisten en pas op zaterdag 11  februari hierover op de hoogte zijn gesteld en zijn verbijsterd over wat we lezen. Dus aan de rest van  diegene die veroordelend bezig zijn geweest, willen we alleen maar kwijt dat voor je reageert op een bericht op het forum er altijd twee kanten aan het verhaal zitten. Nu is het pure sensatie geworden.

Als eigenaren zit je kennelijk altijd in het verdomhoekje als het niet zo
loopt als je zou willen. Wij zijn nu zo’n achtien jaar met paarden
bezig, eerst een verzorgpaard van onze oudste dochter en daarna twee eigen paarden waarvan we de eerste in hebben moeten laten slapen vanwege hoefkatrol en Tamara heeft een behoorlijk heupprobleem gehad dus al best het e.a meegemaakt en zijn op dit gebied echt niet gek of onverantwoord bezig.

Verder gaan wij ons hier niet verdedigen, maar willen we wel even iets
kwijt, nl.: Niemandweet heeft geen eigen paard. Heeft Tamara nooit
gekregen en heeft dan ook geen papieren  in haar bezit gehad. Haar ouders hebben eenmalig de dierenartskosten betaald, op eigen verzoek, na het “oogongeluk”. Schuldgevoel?. Het stuk geschreven door Mela klopt helemaal en was haar eigen initiatief. Het zijn geen aannames, maar volledig de waarheid. Wij hebben daar dan ook niets meer aan toe te voegen.

Wij hadden honderd procent vertrouwen in Niemandweet en alleen omdat we van mening verschillen over de behandeling krijgen van haar deze reactie. Als er een iemand is geweest die van ons de ruimte heeft gekregen met ons paard, is zij het wel. Ze heeft nog veel te leren over hoe ze met mensen en dieren om moet gaan. Als we nu lezen dat ze Tamara drachtig wilde maken, feestjes gaf in de stal en zelfs stalruimte voor verhuur aanbood, dan heeft ze dit vertrouwen ernstig beschaamd!!!!.

Voor de echte paardenliefhebbers, Tamara mag dagelijks in de zachte
buitenbak, rolt zich eens lekker om en maakt in eigen tempo een drafje
en/of galopje (loopt dus al stukken beter).
Ze geeft op deze manier zelf aan wat ze kan, we zijn het stappen met haar aan het opbouwen en ook dat gaat goed. Daarna gaat ze weer naar haar voorstukje (5x12m)= 60 m² echt niet zo klein dus als eerst beschreven werd. Verder wordt er met haar getutteld, gepoetst en krijgt ze alle aandacht die ze nodig heeft. Ze wordt behandeld met reiki en zit lekker in haar velletje.. We hopen dat het allemaal weer goed komt en dat ze van de zomer weer zo ver is dat ze buitenritjes met Mela kan maken. Hier laten we het verder bij, Denk maar wat je wil maar er komt van ons verder  geen  reactie meer. Heike bedankt dat je ons deze gelegenheid hebt gegeven.