Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Steffie89 schreef:Ik snap het wel geloof ik. Ik vind het wel fijn als je ene foto maakt.
JewelFamke schreef:Steffie89 schreef:Ik snap het wel geloof ik. Ik vind het wel fijn als je ene foto maakt.
Zal ik voor je doen
Aan het einde van de week zijn mijn ouders er weer, dan zal ik er één plaatsen.
Enne...nog steeds geen geschuur of jeuk aan deze kant
toverpaardje schreef:Hoi Steffie,
Is je deken gekocht bij REITERSPORT ZILLKE? Ik heb daar ook net een deken gekocht, eerst maat 1, maar die was echt een stuk te klein, ik heb nu maat 2,geruild, en natuurlijk veel geld extra betaald, ze heeft de deken nog niet op in de wei, want ze staat aan de zee, en heeft pas echt midden in de zomer last, dus ik wacht nog even. Maar jouw deken, lijkt veel en veel groter dan die van mij, lijkt wel een maat 3. Bij mij hangt ie lang niet zo ver over.
toverpaardje schreef:Tja, hoewel op de eerste foto hangt ie zo over, en de laatste niet, dat die deken zo verschuift in de wei.. Marjo Eisla, forum "zomereczeem is te genezen" heeft de deken ook, maat 1 voor haar ijslander en die is er erg tevreden mee en vind de kwaliteit zelfs beter dan de Boett.
Ik heb er zelf wel een extra rits en 2 extra clipjes bij besteld. Ik hoop dat ie bij mij goed blijft liggen, want ze kan ook geen halster in de wei op i.v.m een hooiruif die daar staat.....
JewelFamke schreef:@steffie: zit ie nu beter en blijft ie beter liggen? Moet ik nog een foto voor je plaatsen of is het goed zo?