Is gewoon domme pech als het je overkomt, daar zal niemand een bedrijf negatief op aan kijken lijkt me. Ik snap dat niet hoor....
(en dit bericht is dus in z'n algemeenheid bedoeld!!!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is gewoon domme pech als het je overkomt, daar zal niemand een bedrijf negatief op aan kijken lijkt me.
Plank over de sloot zodat de honden het niet zouden horen en dan in een kruiwagen
) maar aan de andere kant vond ik het wél heel goed dat het een keer in het landelijke nieuws kwam (was zender Q Music, dus niet het regionale nieuws). Maar helaas heb ik er daarna niks over gelezen in de krant ofzo. Iemand anders iets gehoord? Publiciteit lijkt mij nl. prima.
). Het is toch eigenlijk bizar dat ze al zo lang ongestraft bezig kunnen blijven...
Georgette schreef:De ronde gaat ook dat ze bij De Hilversumse Ponyclub zijn geweest. Wie kan mij vertellen of dit klopt?
Mietje schreef:Pb maartjuh hier op bokt eens!
Bij haar is afgelopen week dus ook voor een hele hoop geld aan tuig gestolen..
.. Ook klaarlichte dag, maar das gewoon het slimste..
Tinkerloos schreef:Vavancht is op stal Doets in Loosdrecht een inbraak geweest.
Ze hebben zo'n 18 zadels gestolen.
De kasten opengebroken,de sloten opengeknipt.
Ze hebben alle sloten meegenomen,misschien ivm vingerafdrukken?
Alle dure zadels (merken dus) hebben ze meegenomen,en de 'gewone' zadels hebben ze laten liggen.
Ook de western zadels hebben ze laten liggen.
Boomloze zadels zijn wel meegenomen.
Ze zijn via de sloot en aan grenzende weilanden het erf opgegaan,en hebben met kruiwagens de zadels afgevoerd.
Mensen,laat je zadel niet bij je stal achter!!!
Neem het mee,en bewaar het thuis,of in je auto!!!
Op www.zadeldiefstal.nl kun je alleen het merk, type en plaats zien maar staan geen zadelnummers bij.