Dit is volgens mij gewoon uitgesproken en zullen we het daar nu bij gaan laten voordat er weer iets komt..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pearl_tje schreef::)) die is helemaal mooi. ik moet iets doen wat ik niet wil, omdat de jeugd naar mij zou kunnen kijken? dacht het niet, ik ben niet voor ze verantwoordelijk. het is altijd nog de taak van de ouder hun kind op te voeden en niet de mijne.We zijn er hier wel achter gekomen dat mensen de gevaren niet in zien, maar laat ik nog effe iets zeggen voor de ouderen hier jullie zijn wel een voorbeeld voor de jeugd, die kijken gigantisch tegen jullie allemaal op en gaan dan denken nou als die geen cap op hoeft, waarom moet ik het dan wel..
SuperPepeijn"]:)) die is helemaal mooi. ik moet iets doen wat ik niet wil, omdat de jeugd naar mij zou kunnen kijken? dacht het niet, ik ben niet voor ze verantwoordelijk. het is altijd nog de taak van de ouder hun kind op te voeden en niet de mijne.
[quote="pearl_tje schreef:We zijn er hier wel achter gekomen dat mensen de gevaren niet in zien, maar laat ik nog effe iets zeggen voor de ouderen hier jullie zijn wel een voorbeeld voor de jeugd, die kijken gigantisch tegen jullie allemaal op en gaan dan denken nou als die geen cap op hoeft, waarom moet ik het dan wel..
runningkawa schreef:hahaha
En ik kijk tegen jou op als ik sta en jij ook.
Behalve nu, tekkel gewoon je krukken onderuit
Zo, nu weer ontopic
Anya schreef:Nee die westernhoeden zijn niet versterkt. Er zijn wel een soort bolletjes te koop die je in de hoed kunt stoppen, maar die worden voor zover ik weet vooral verkocht voor kinderen. Ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien. Bij wedstrijden is het dragen van zo'n hoed verplicht. Je mag em wel verliezen tijdens de proef maar je moet ermee binnenkomen...Hij mag ook niet met touwtjes vastzitten of zo.
runningkawa schreef:dan heb ik een flut hoedje, want een deuk zit er zeker weten na een val in.
Zit ook geen harde kern in.
Plus het ligt natuurlijk heel snel op de grond.
Dus puur voor de sier.
Arrogantie in de ring en lossrij terrein
Arrogante dressuurmutsen ook
runningkawa schreef:maar het hoedje mag ook al in de B
veel vonden dat ze arrogant mee wilden doen, maar het Z was zo verweg en moesten ze zo lang wachten.
En dat is dus niks hè![]()
Dus met dressuur niet verplicht, op de weg, of stal niet verplicht en toch een lang topic