Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GribaldiFAN schreef:Nu zijn we natuurlijk wel heel benieuwd hoe de eerste keer rijden gaat morgen! Ik hoop dat je passende spulletjes bij elkaar kunt vinden dat je met hem weg kunt rijden!

Maar dat komt nog wel. Falcon zit natuurlijk ook nog vers in je geheugen. We hebben er nu echt een lesley bij. Vanmorgen heb ik samen met de DA hier een keizersnede gedaan waarbij een heel leuk stierkalfje is geboren. Wit met zwarte oortjes dus dat wordt een LESLEY
Heb ik dus al weer een stallen tekort maar als het goed is is dat morgeno ok weer opgelost!
Tja ik moest mee hechten. Is trouwens wel erg interessant om te zien en mee te helpen zo'n keizersnede. Moet je wel tegen bloed kunnen
:D
Geef hem maar een dikke knuffel en hoop dat je een fotograaf kunt vinden

)
Kan ik iig lekker gaan slapen vanavond!
Dit koppie is ook precies zoals ik hem ken! En dat rollen... uhm.... Hier was het zo als je hem los de bak in liep was rollen het eerste wat ie ging doen. Dat ie dat nu ook bij jou doet wil toch wel zeggen dat ie het naar zijn zin heeft! En goed he dat ie zo fijn is in de stapmolen. Zo zie je maar je hebt een lekker intelligent paardje!