Paardenmarkt Hedel 2025

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:22

StalNollie schreef:
Lante schreef:
Zonder het hele topic door te lezen, weet iemand waar deze paarden naartoe zijn gegaan? https://www.facebook.com/share/p/1AG5iB ... tid=wwXIfr

Dus mensen die nooit eigenaar zijn geweest die proberen deze paarden te zoeken en de echte vorige eigenaren zwart te maken??? Als wist ik het dan liet ik er niks over los. Wat een vies bericht. Een eigenaar is niemand verantwoording schuldig ongeacht de rede van verkoop en hoe dit is gegaan

Dit bericht ging eerst ook rond met tekst/titel verduisterd of iets in die trand......

Een vies bericht..? Een emotioneel bericht, dat zeker.
De klantjes van een manege, veelal kinderen, hebben geen tijd gekregen om afscheid te nemen van de geliefde manegepaarden, geen mogelijkheid om ze over te nemen, terwijl ze graag in goed overleg de paarden na jarenlange trouwe dienst een fijn pensioen poogden te geven.
De paarden en de klanten zijn de dupe van naar wat ik gehoord heb, een familieruzie.
Logisch dat de klanten van de manege emotioneel zijn. Zou ik ook zijn met zulke mooie plannen en zoveel liefde voor de dieren.
Sommige mensen zijn in mijn ogen gewoon horken.
Ik hoop dat, wanneer mensen er in tegenstelling tot jou Stal Nollie wèl iets in zien dat de manegepaarden een goeie oude dag verdienen, en weten waar ze zijn, ze een berichtje willen sturen.

Dusja1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:32

Voordat dit topic een discussie werd had ik foto's geplaatst van mijn Hedelse aankoop 'kneusje' zwarte 1,5 jarige shetland hengst.

Ik zal hieronder ook foto's plaatsen van mijn Hedelse aankoop 11 jaar geleden. Een bruin shetland merrie veulen.

Afbeelding
Afbeelding

En nu:

Afbeelding

Een grote dame van 115 cm
Laatst bijgewerkt door Dusja1 op Gisteren, 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Saga

Re: Paardenmarkt Hedel 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:33

Wat een schatje. <3
Ik denk dat ze zich die tijd niet eens meer kan herinneren.

Dusja1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Het is een fantastisch brave pony, kan er alles mee! Kindjes kunnen er op rijden en ze kan voor het karretje. En dat voor 100 euro <3

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:41

Afbeelding

15 jaar geleden dit ukkie gekocht in Hedel. Transport naar huis was duurder dan hij zelf :+

Nu uitgegroeid tot knappe volwassene houding

Afbeelding

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Lante in tegenstelling tot mijn..... Waarom zou een handelaar minder goed zijn dan de manege waar ze stonden en/of de nieuwe eigenaar?

Daarnaast emotie of niet het zijn jullie paarden niet en er werd geroepen verduisterd/achter de rug om etc etc. De reden/ de manier of wat dan ook is aan de eigenaar en niet aan buitenstaander.