StalNollie schreef:Lante schreef:Zonder het hele topic door te lezen, weet iemand waar deze paarden naartoe zijn gegaan? https://www.facebook.com/share/p/1AG5iB ... tid=wwXIfr
Dus mensen die nooit eigenaar zijn geweest die proberen deze paarden te zoeken en de echte vorige eigenaren zwart te maken??? Als wist ik het dan liet ik er niks over los. Wat een vies bericht. Een eigenaar is niemand verantwoording schuldig ongeacht de rede van verkoop en hoe dit is gegaan
Dit bericht ging eerst ook rond met tekst/titel verduisterd of iets in die trand......
Een vies bericht..? Een emotioneel bericht, dat zeker.
De klantjes van een manege, veelal kinderen, hebben geen tijd gekregen om afscheid te nemen van de geliefde manegepaarden, geen mogelijkheid om ze over te nemen, terwijl ze graag in goed overleg de paarden na jarenlange trouwe dienst een fijn pensioen poogden te geven.
De paarden en de klanten zijn de dupe van naar wat ik gehoord heb, een familieruzie.
Logisch dat de klanten van de manege emotioneel zijn. Zou ik ook zijn met zulke mooie plannen en zoveel liefde voor de dieren.
Sommige mensen zijn in mijn ogen gewoon horken.
Ik hoop dat, wanneer mensen er in tegenstelling tot jou Stal Nollie wèl iets in zien dat de manegepaarden een goeie oude dag verdienen, en weten waar ze zijn, ze een berichtje willen sturen.