hahahatsjoe schreef:Kan het niet helpen, zit te janken, wat fijn.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfann4 schreef:Wat fijn dat ze het zo goed doen, je bent echt goed bezig! Fijn dat Nosey ook wat aan lijkt te komen, jammer dat de luchtwegen nog niet helemaal goed zijn, maar hopelijk komt dat ook goed. Ze kijkt echt blij uit haar oogjes. Aurora doet het rustig aan, maar dat zal ook zeer goed komen. Nouri is een prachtig veulen, heel goed dat je ze apart gedaan hebt. Zo zullen zij ook vast gauw wat aan gaan komen en beter te benaderen. Ik vind het erg leuk om je dagelijkse updates te lezen over deze paardjes!
Elisa2 schreef:Fijne update weer, bij Nosey klinkt het heel positief. Op de buikfoto is zeker verschil te zien!
Super dat je Aurora aan hebt kunnen raken, ik vind dat al best snel. Dat komt vast helemaal goed. Nouri ziet er nog wel het beste uit van alle drie. Heb je enig idee hoe oud hij precies is trouwens?
Zam_Cas schreef:Ah nee zou Nosey gedekt zijn?
Wat een verschil qua buikomvang! Bij mezelf baal ik ervan, maar voor Nosey maak ik een vreugdedansje![]()
Wat staat ze er toch vol levenslust bij! Wat een snoetje! Aurora en Nouri ook, dat vertrouwen komt vanzelf als ze de tijd krijgen en die krijgen ze. Je doet het geweldig!
pien_2010 schreef:Als ze drachtig is dan zou dat wel haar drive kunnen verklaren om te leven en haar optimisme. Iets met hormonen en instinct op onbewust niveau.
Ik hoop toch van niet eerlijk gezegd maar dat gaan we zien.
Alenthe05 schreef:Lees al een tijdje mee, wat een verhaal en wat een lieve paarden mama ben jij. 1 die hun taal begrijpt.
Maar wat ik mij af vroeg, hebben ze nog stamboekpapieren oid?
Elisa2 schreef:Pfft, ik hoop echt niet dat ze drachtig is.
Ik denk dat hij de veulens er ook te lang bij laat lopen, of heeft laten lopen. Dat ze teveel van de merries pakken en zonder bijvoeren gaat vermagering dan ook heel snel. Echt een lamlendige vent!
Nouri is dus ook een half jaar, dus mooie leeftijd om af te spenen en hem lekker bij vriendjes te zetten.
Scannen zal wel niet mogelijk zijn bij beide dus het zal nog spannend worden. Gelukkig krijgen ze nu wel wat ze nodig hebben qua voeding en verzorging.
Zam_Cas schreef:Tjonge jonge.. ik schrik er steeds van hoe ze uitgebuit zijn. Wat verschrikkelijk verdrietig Arm dier, sowieso al zo jong zoveel veulens moeten dragen en een veulen groot moeten brengen. Ik hoop van harte dat ze niet drachtig is.
Alenthe05 schreef:Lees al een tijdje mee, wat een verhaal en wat een lieve paarden mama ben jij. 1 die hun taal begrijpt.
Maar wat ik mij af vroeg, hebben ze nog stamboekpapieren oid?
Lukasje schreef:Een mooie update van Nosey. Laten we hopen dat deze positieve noot zich doorzet. Beetje bij beetje beter.
En nee, laat ze nou niet zwanger zijn! Dat zou haast niet te geloven zijn dat haar lijfje nog een veulen zou voeden.
Elisa2 schreef:Oh dat is wel weer een hele andere wending ineens.. wat is er zo slecht aan haar ademhaling en longen? En is de DA niet bang voor hoefbevangenheid met dit cortisone in haar situatie nu?
Elisa2 schreef:Oh dat is wel weer een hele andere wending ineens.. wat is er zo slecht aan haar ademhaling en longen? En is de DA niet bang voor hoefbevangenheid met die cortisone in haar situatie nu?
Edit: typfout