fransje23 schreef:Hebben jullie al echt een Qr-code of ook een mail dat deze kort voor aanvang verzonden wordt?
Dat laatste!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMarizka schreef:prompter schreef:Er staan er inderdaad een paar aan die kant
Ik kom het vast morgen wel tegen, maar dacht even kijken op hun site etc. Kon niet echt vinden op de austellerliste van equitana
SeaSide schreef:Wij gaan morgen met 2 paarden die kant op om een week bij een kennis te overnachten en rijden. Nu willen we ook een aantal dagen naar Equitana, weekend valt af zo te lezen al uitverkocht. Zijn er verder tips/tricks wij zijn er nog nooit geweest.
prompter schreef:SeaSide schreef:Wij gaan morgen met 2 paarden die kant op om een week bij een kennis te overnachten en rijden. Nu willen we ook een aantal dagen naar Equitana, weekend valt af zo te lezen al uitverkocht. Zijn er verder tips/tricks wij zijn er nog nooit geweest.
Weekend is niet uitverkocht, maar wel megadruk. Ik zou lekker op een doordeweekse dag gaan
prompter schreef:SeaSide schreef:Wij gaan morgen met 2 paarden die kant op om een week bij een kennis te overnachten en rijden. Nu willen we ook een aantal dagen naar Equitana, weekend valt af zo te lezen al uitverkocht. Zijn er verder tips/tricks wij zijn er nog nooit geweest.
Weekend is niet uitverkocht, maar wel megadruk. Ik zou lekker op een doordeweekse dag gaan
xdesix schreef:Crista schreef:Ja, heb inderdaad maar een mail gestuurd... er zijn nog wel business tickets beschikbaar, twijfel bijna ok die te bestellen, want staat nergens bij dat je moet "bewijzen" dat je een zaak oid hebt in de paarden....
Zie inderdaad ook dat de weekend tickets uitverkocht zijn. Nog nooit meegemaakt.
Waar zie jij de business tickets?
xMarizka schreef:Mensen ik zoek een bedrijf wat in 2023 ook op equitana was. Ik heb er een leren neckrope gekocht en kreeg een geel tasje met zwart logo.
Was iets van barok/klassieke rijkunst/spaans/portugees en ze hadden van alles in de stand. Losse onderdelen om bitloos te rijden, hoofdstellen, halsters etc.
Ik kan het tasje nergens vinden thuis en op de austellerliste krijg ik het er niet voor, wat ik ook invul![]()
Iemand die dit bedrijf herkent en weet wat ze naam is? Drives me mad