Ik ben benieuwd naar foto's en verslaggeving.Voor mij veel te ver om zelf naartoe te gaan en dat is maar goed ook want anders zou ik misschien de verleiding niet kunnen weerstaan om te kopen.
Ik woon er ook ver vanaf maar woont vriendin vlakbij, dus ik ga lang weekend, paard mee...niet om te verkopen maar om de andere dagen daarmee te rijden bij DFW hahahah Ik zal kijken of ik wat leuke foto,s kan maken.
Wij gaan zoals het nu staat ook. Mijn vader gaat mee, nu is dat wel een groter risico dat we met iets thuis komen Ik zou eventueel wel een merrieveulentje willen om samen met ons veulen op te kunnen groeien, dus wie weet. Ben ook wel benieuwd wat mijn zoon er van vindt, denk dat die vooral voor de kermis gaat Hoop wel op wat droog weer.
Leuk ik kom ook weer volgen. Ben benieuwd naar jullie aanwinsten.
rowindie
Geplaatst: Gisteren, 20:16
Ik zat al te zoeken of er een topic was voor dit jaar haha. Wij gaan heen met trailer en portemonnee! Ik hoop nog een welshje te kopen. En daarna mag ik echt niks meer kopen want we zijn meer dan verdubbeld qua hoeveelheid pony’s dit jaar
Zag net ergens voorbij komen dat parkeren €15,- moet gaan kosten, weet iemand of dit een foute grap is of echt? Vorig jaar hebben we gestaan voor €5,- en nog een best eind lopen. Voor mij is €15,- dan het niet meer waard.. Of ze moeten al een pendelbus hebben staan