tienus63 schreef:De handelswijze van Dujardin valt niet goed te praten!
Maar om 2,5-4 jaar je mond te houden en dan net voor de spelen dit op tafel te gooien middels een Nederlandse advocaat, vind ik ook bijzonder.
Van dat filmpje had de media ‘gesmuld’ als je het destijds verspreid had en dan had het ook gevolgen voor Dujardin en sponsors gehad.
Had imo filmpje wereldkundig gemaakt op moment dat de ruiter/amazone ‘s nachts wakker lag van hetgeen is gedaan.
Moet ik die sponsorles zien als een les die je kon winnen via prijsvraag bij een van haar sponsoren?
Als sponsor wordt je niet blij van dit soort filmpjes.
Is het een ruiter/amazone uit Engeland die op het paard zit, waarom dan een Nederlandse advocaat?
Ik neem aan dat er in Groot Brittannië ook wel hippische advocaten werkzaam zijn en ik neem aan dat de les daar is gegeven.
Of heeft Dujardin toen een gastles gegeven in Nederland en dat er daarom een Nederlandse advocaat werd ingeschakeld?
Of is degene op het paard een Nederlander of ruiter van andere nationaliteit die in Nederland woont en werkt?
Geen idee of Dujardin les geeft aan mensen vanaf een bepaald wedstrijd niveau.
Qua timing vind ik het een beetje de schijn hebben dat andere ruiters en teams nu meer kans hebben op hoge klassering….
Kort gezegd als filmmaker ballen had gehad, had het eerder bekend gemaakt en niet nu.
Het is adhv getoonde feiten terecht dat ze geschorst is.
Het had bekend moeten worden, dat zonder meer.
Maar dit vind deze manier iets van persoonlijke vete hebben tussen de melder en Dujardin.
Dat is toch terecht als dit de manier is waarop de potentiële winnaar met paarden omgaat?