Vanmiddag zo'n 45 minuten voor ik weg moest, heb ik Carlijn en de rest binnen gehaald. Ik vond haar onrustig en wilde rust creëeren.
Binnen tien minuten ging ze liggen, en binnen tien minuten was ook haar nieuwste aanwinst geboren.
Een prachtig perlinohengstje genaamd De Vliege's Maverick.
Ik had zo'n dertig minuten en toen moest ik met gierende banden naar Ermelo voor mijn examen. Theorie gehaald, praktijkuitslag kan enkele weken duren.
Zodoende heb ik Carlijn en Maverick achter gelaten in handen van de staleigenaren. Mijn moeder is ook naar stal gereden en toen ik in Ermelo aankwam had ik al appjes met updates + het verlossende woord dat hij stond, dronk, poepte en de nageboorte eraf was. Ik moest nog even landen maar ook dat is gelukt. Voor de start van mijn examen had ik mezelf weer redelijk bij elkaar geraapt.
Om 9 uur was ik thuis en wát een vreselijk leuk veulen. Nieuwsgierig en nu al knuffelen. Hij staat al aardig recht op zijn benen. Lijkt ook wel iets kleiner dan het veulen van vorig jaar maar heeft alsnog lange stelten. Mega chique bekkie en lijkt goed in elkaar te zitten.
Moeder en zoon maken het goed en ik ben uiteraard helemaal happy.
Omdat ik al een hengst heb aangehouden in Devil vorig jaar, is Maverick in principe wel te koop.