Hij is sinds augustus wel 2 cm gegroeid dus gaat goedkomen! Zijn lompe hoofd, hoge kont en knobbelige benen zeggen ook echt wel dat hij nog lang niet af is.
Gisteren gewogen op 461,5! Echt al meer dan 100 kg aangekomen
 Is inderdaad echt een slungel.
 Maar hij heeft ook echt nog een babyhoofd vergeleken met andere P’tjes dus hij mag nog lekker groeien. 
 Zijn rugbespiering ed is echt al zichtbaar beter. Hij had helemaal geen spieren toch we hem mee naar huis namen dus ik had eigenlijk verwacht dat dit langer zou duren. Zijn hals is ook al een stuk voller (stelt nog steeds niks voor overigens maar het was veel kippiger). Zo mooi om te zien!Edit;
Foto’s toegevoegd

Slungel

weet niet meer of je het ooit eens gezegd hebt, wat was de reden dat hij zo ingevallen was? Of gewoon even een medisch tikje gehad?                                                         

. Maargoed het verschilt per keer, voor mijn gevoel heeft het ook deels met spanning te maken..                                                         
  ze staan daar alleen om te eten en ik heb geen idee wat er precies gebeurd is. Ze heeft flinke schrammen op haar benen die wel goed kijken te genezen maar haar benen zijn nog wel wat dik.. ik hoop dat ze er niks aan over houdt  

hij is dus ergens achter het feit gekomen dat als hij dit doet hij los staat…