TS! Wat een topper ben jij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie25 schreef:Deze stal is bekender als Stal Jacobs en is tussentijds ook verhuisd van locatie
Ik woon in die omgeving en heb het bericht ook door gestuurd
Ibbel schreef:nathalie25 schreef:Deze stal is bekender als Stal Jacobs en is tussentijds ook verhuisd van locatie
Ik woon in die omgeving en heb het bericht ook door gestuurd
Ik betwijfel of stal Jacobs en stal Sunshine dezelfde zijn. Er staan recente advertentie van stal Sunshine op marktplaats, met als adverteerder dus stal Sunshine. Waarom zou stal Jacobs dat in hemelsnaam doen?
Verder is stal Jacobs de laatste 30 jaar bij mijn weten niet verhuisd. Ze zitten nog steeds aan de Meeuwenveenseweg. Wel hebben ze sinds een jaar of 10 een 2e locatie, die van wat vroeger 'de Poolse Driesten' heette, waar jonge opfok loopt.
IHN schreef:wow, ok...ook ik vind het een poedersuiker van PzB, maar ik heb nergens gelezen dat zij het paard zich toe willen eigenen? Of mis ik berichten? Heb het bericht hier gezien, en vervolgens het bericht op hun site. Wat niet netjes is, maar nergens zie ik dat zij het paard willen?
Misschien mis ik informatie, maar anders vind ik het ook niet netjes dat een speculatie van iemand nu een eigen leven gaat leiden en tot feit gemaakt wordt.
CupCakes_ schreef:IHN schreef:wow, ok...ook ik vind het een poedersuiker van PzB, maar ik heb nergens gelezen dat zij het paard zich toe willen eigenen? Of mis ik berichten? Heb het bericht hier gezien, en vervolgens het bericht op hun site. Wat niet netjes is, maar nergens zie ik dat zij het paard willen?
Misschien mis ik informatie, maar anders vind ik het ook niet netjes dat een speculatie van iemand nu een eigen leven gaat leiden en tot feit gemaakt wordt.
Pzb heeft een hoop eigen reacties weggehaald.
Pumpkinbroes schreef:Dit is voor mij wel de eerste keer dat ik ze zo duidelijk openbaar zie liegen.
In het verleden was het wel eens op het randje, dat er nog ruimte voor interpretatie was of een zijn woord tegen het hare situatie.
Dat met die chip is echt bizar. Wat een fantasten.
Ik noem bewust geen naam in mijn bericht(en) trouwens.
Ben bang dat de berichten hier op bokt anders weer verwijderd gaan worden.
IHN schreef:maar begrijp ik nu dat ze zeggen dat ze een chip hebben uitgelezen, terwijl ze dat gewoon helemaal niet gedaan hebben?
mijn hemel....dat instanties ook nog samenwerken dan met die pulp...
Kimmetjex schreef:Pumpkinbroes schreef:Dit is voor mij wel de eerste keer dat ik ze zo duidelijk openbaar zie liegen.
In het verleden was het wel eens op het randje, dat er nog ruimte voor interpretatie was of een zijn woord tegen het hare situatie.
Dat met die chip is echt bizar. Wat een fantasten.
Ik noem bewust geen naam in mijn bericht(en) trouwens.
Ben bang dat de berichten hier op bokt anders weer verwijderd gaan worden.
Helaas heb ik tot 2x toe van dicht bij moeten zien, hoe vals die mensen zijn!
1x bij een behoorlijk moeilijk paard! Hebben ze zelfs een hele haat video over die vriendin van mij gemaakt!
En 1x bij 2 shetlanders!
Veulen en pleegmoeder, pleegmoeder moest een kinderpony zijn etc, nou daar was niks van waar! Pleegmoeder heeft kindje van n vriendin van mij een gebroken arm gemept! Dus terug gebracht naar paardzoektbaas en verteld dat het echt geen kinderpony is! En dat de pony moest worden nagekeken omdat het beesje pijn had, 2 dagen later stond ze weer op de pagina als kinderpony!
Gaat nergens over bij die mensen ze zien alleen maar geld!!