Pauline schreef:Het allergekste vond ik dat toen ik kwam kijken alles wel fijn en mooi leek. Toen ik kwam staan bleek de eigenaar vijf hengsten te hebben staan die wei ig buitenkwamen. En ik een merrie. Dat werd een grote gilpartij. Ik ben naarstig gaan zoeken naar wat anders maar zo makkelijk bleek dat niet.
Na een week liet ze me zien hoe ze uitgezocht had wat voor veulen ze zou krijgen van haar hengst en mijn merrie, had haar er naast verplaatst ( ze stond uit het zicht )e zei ( niet vroeg, maar zei) dat zodra ze hengstig werd ze ze samen los zou gooien.
Diezelfde avond naar een stal gevlucht die echt nergens aan voldeed maar iig geen ongewenste dekkingen gaf. Echt zo bizar.
Ook ooit een eigenaar die dan naast de bak stond en aan zijn kruis begon te eh wrijven. Ook een afknapper.
Beschimmeld hooi, afknapper. Onbesproken meerkosten, ook een afknapper.
Nee serieus? Wat een idioot joh dat wijf!
Dat wist ik niet Plien!
("Hey! Ik ken jouw paard. Dat is Y. Daar reed X vroeger altijd op naar mijn manege en dan gingen we samen buitenrijden).
Wat een lef joh!
kan daar met mijn hoofd niet bij! Die zou je toch met terugwerkende kracht .....
.
). En de mest… als het altijd dezelfde is begrijp ik wel dat je ergens een statement wil maken. Natuurlijk niet als het eenmalig eens vergeten is.