LyonaHorse schreef:Ik pak haar echt niet voor niks zo dik in. Het is in 1 nacht 15 graden koeler geworden, en als ik haar niet zo warm inpak dan maak ik het zo veel erger. Als ze gewent is aan de temperatuur dan doe ik weer minder tot overdag geen dekens op, maar nu kijk ik per uur hoe warm het is en hoeveel ze nodig heeft.
En blijkbaar doe ik het zo goed want Mira heeft nergens last van, ze ziet er beter uit dan de afgelopen dagen en is niet heel warm onder de dekens.
Maar bedankt voor het lijstje.
Ze heeft nergens last van? Ze staat op pijnstilling toch? Dat is niet voor de gezelligheid. Je zit met een symptomatische pssm-er. Je zegt dat je er geen verstand van hebt, vraagt om advies maar weigert het op te volgen. Een pssm-er gezond houden is kijken wat je paard nodig heeft voorbij je eigen ego. Ik zie hier in het topic dat je het heel fijn vind om van iedereen te horen hoe goed je bezig ment en hoe blij Mira met jou mag zijn. Maar dat is ego strelen en Mira heeft daar niks aan. Die blijft een symptomatische pssm-er
Ik denk dat je de Ernst van goed management niet op waarde schat.