Daantjuh88 schreef:Ik kom even inbreken. Jullie zijn allemaal driftig op zoek naar een paard en ik twijfel of ik wil verkopen. Maar wat zien jullie liever als koper? Paard wat al gekeurd is door verkoper, zodat je weet wat voor paard het is? Of interesseert het jullie niet en laat je hem toch weer helemaal overkeuren?
Zelf heb ik zoiets, ik laat hem keuren voor verkoop zodat ik weet wat ik op stal heb staan. (zelf gefokt, dus heb geen idee hoe hij er van binnenuit uit ziet) Maar aan de andere kant denk ik, het is wel 500,- en als ze dan nog een keer gaan keuren vind ik het zonde geld.
Om deze reden heb ik vandaag mijn 6 jarige valk pony op de foto laten zetten. Komt uit mijn eigen merrie dus ik kan natuurlijk niks vertellen over hoe ze er van binnen uit ziet.
Normaal ben ik van keuren kosten koper. Maar deze pony staat niet (actief) te koop. Wilde het gewoon voor mezelf weten en om over de toekomst na te denken.
Ik heb alleen de benen laten doen. Foto’s was ik erg blij en tevreden mee.
Nu nadenken over of ik haar tzt te koop ga zetten, of nog lekker zelf aanhoud. In het geval van verkoop is herkeuren en evt foto’s van rug en hals wel voor de koper.