anoukwendy schreef:Bedenk wel dat pip 14 mei geboren is dus weet niet precies wanneer ze drachtig is geworden en hoe snel dat kan na de geboorte?
Maar de hengsten gokjes ben ik het meest blij mee
Veulenhengstigheid is zo'n 10 dagen na de geboorte.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muga schreef:Oh met die informatie maak ik er 15 mei van! In mei leggen alle vogels een ei, en alle veulens komen erbij!
anoukwendy schreef:Daphara schreef:Haha, straks is die merrie pas eind juni gedekt en zitten wij vanaf mei allemaal ongeduldig te wachten.
Ik ben nu al ongeduldig![]()
Maar volgens google maken ze 4 tot 6 weken voor het veulen komt uier aan. En daar is ze mee begonnen
anoukwendy schreef:Daphara schreef:Haha, straks is die merrie pas eind juni gedekt en zitten wij vanaf mei allemaal ongeduldig te wachten.
Ik ben nu al ongeduldig![]()
Maar volgens google maken ze 4 tot 6 weken voor het veulen komt uier aan. En daar is ze mee begonnen
hasufel schreef:Van onder ziet ze eruit alsof ze een skippybal heeft ingeslikt maar van boven is bijna niets te zien!
Ze ziet er echt goed uit
anoukwendy schreef:Dr zwarte kind doet het echt heel goed, bezig leren stil te staan wat ze goed doet. Heb er nu 8 keer opgezeten waarvan het meeste door het bos en zonder te longeren. Ook voor de 2e keer in galop vandaag en voor ze eerste keer met een ander paard. Ze doet echt heel erg haar best
[ [url=m/9esfsY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NtbsJo.jpg]Afbeelding[/url] ]
We reden even zo met singeltje omdat ik geen zadel had
Lys_PPA schreef:anoukwendy schreef:Dr zwarte kind doet het echt heel goed, bezig leren stil te staan wat ze goed doet. Heb er nu 8 keer opgezeten waarvan het meeste door het bos en zonder te longeren. Ook voor de 2e keer in galop vandaag en voor ze eerste keer met een ander paard. Ze doet echt heel erg haar best
[ [url=m/9esfsY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NtbsJo.jpg]Afbeelding[/url] ]
We reden even zo met singeltje omdat ik geen zadel had
Hahah, 8x gereden en galop zonder zadel? Doe je goed hoordat zou mij denk ik niet eens lukken...
Ze groeit goed!!
Daphara schreef:De uier vult zich goed! Welke datum had ik ook alweer gezegd?
Edit: 4 mei, mijn verjaardag. Ik ben benieuwd!