_San87_ schreef:elnienjo schreef:Maar wil TS een kind omdat dat het logische gevolg van een relatie is, of omdat ze echt heel graag 'n kind wil? Ze is nog maar 25, het leven kan nog alle kanten uit en wil ze ook in Zweden biljven wonen mocht haar relatie voorbij gaan? Want dat is met 'n kind lastig als ze terug zou willen naar Nederland bijv.
Zou gezien de financiele issues van haar vriend nog 'n paar jaar bedenktijd nemen en ondertussen rijbewijs halen voor meer onafhankelijkheid én genieten van dat eigen paardje.
Wat ben jij vervelend aan het doordrammen over dat potentiële kind zeg... Wat gaat het jou in godsnaam aan waarom TS een kind wil.
Nouja ergens snap ik het wel. Ik vind besluiten om voor een kind te gaan niet zomaar wat. Volgens mij is het dan wel een vereiste dat je een goede relatie hebt (tenzij je er alleen voor wilt gaan natuurlijk) en dat komt niet zo over uit TS haar berichten. Het lijkt mij ook verstandig dat zulke 'problemen' eerst uit de weg zijn voor je aan kinderen wilt beginnen.