Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De meeste paarden contacten die ik heb wonen verder weg, wat direct contact in de omgeving lijkt me dan ook wel erg prettig. Er staat voor morgen 10:15 een afspraak gepland met Dierenkliniek Hellendoorn, mijn gevoel neigt toch meer naar deze kliniek. DA komt hier op de weide, het verhaal voorleggen, diagnose/voerplan stellen. Ik heb alle bovenstaande reacties gelezen en kom hier morgen even op terug, ook wbt de gegeven tip van het laten vallen/slapen van Dalencia. Ik typ morgen ook even een update nadat de dierenarts geweest is.
ook fijn dat mensen uit de omgeving willen helpen idd.
. Cayenne schreef:Klinkt goed TS! Fijn dat je nog wel blijft reageren! Ik ben benieuwd of jullie slagen voor een tweede paard! Heb je al iets op het oog?
Ik denk idd ook dat het haar goed zal doen om 's avonds en 's nachts op stal te staan. Dan hoeft ze toch minder energie te steken in het warm houden van zichzelf.
Kristy1998x schreef:Het is inderdaad even flink slikken. We hopen op het beste maar DA ziet het somber in betreft de ataxie. Krijg het voerplan vandaag/morgen per mail toegestuurd. Zodra ik deze weet vermeld ik dit even.
. Hopelijk valt het muntje toch de goede kant op en gaat het straks met het nieuwe voerplan steeds wat beter. Ben ook wel benieuwd wat de dierenarts adviseert qua voer. Erg interessant. 
Heel triest.