ikke schreef:Popstra schreef:En vergeet niet, een goed paard dus ook goed, eerlijk van karakter kost flink geld. Iets wat veel mensen niet kunnen of willen betalen en altijd thuis komen met Crap.
En dat is dus regelrechte onzin. Je moet wel een beetje kijk hebben op wat er te koop staat anders betaal je bijna per definitie te veel.
Dat is waar ik heb absoluut te veel betaald voor Merkloze import uit ierland, maar het dier is gezond en correct gebouwd.Ik durf er met een gerust hart mijn kinderen op te zetten en de wagen er achter te hangen en er het verkeer mee in ( ongeacht welke mede weggebruiker of ik ook heb), iemand heeft hem dat geleerd daar ben ik van overtuigd.
Maar die coole genen heeft hij ook vererfd van welke pony's/paarden dan ook, die dus vroeger ook het zelfde deden. Maar ook hier geld hij is luxer dan zijn voorouders ,maar lang niet goed genoeg als top sportpony . Voor ons maakt dat niet uit hij kan van alles wat Maar zal zeker niet de top halen, ook al zouden we misschien hoger komen als we trainden en daarvoor gingen.