Wauwiieeee! Jullie kunnen naar Jumping over 2 jaar! Hahaha... wat is het toch een knappe pown! Prachtige foto’s en alvast proost op een heel mooi 2022 met heel veel nieuwe avonturen met baby en paard! (inmiddels geen puppy meer!) #geniet
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-22 08:34
Het is hier een beetje stilgevallen, maar deze update moet toch wel in dit topic natuurlijk!
Auryn is twee weken geleden verhuisd naar haar tijdelijke nieuwe plekkie om beleerd te worden. Inmiddels heeft ze er al een paar keer opgezeten en dat gaat super goed. Heel braaf, wel nog wat onzeker.
Wel gek om mijn puppypaard zo te zien hoor! Ik ben super trots op haar!
Volgens mij voelt ze zich daar wel op haar gemakje
Er zit nu een ander meisje op omdat degene die Auryn eigenlijk zou rijden van een (ander) paard gevallen is en daardoor de komende 4 weken uitgeschakeld is. Super naar, vooral voor haarzelf. Maar blij met deze oplossing, zo kan Auryn haar opleiding toch verder gaan
Ik denk dat wij niet veel verschillen qua zwangerschap, dwz dat jouw kleine spruit hopelijk ook gezond en wel is. En ik kan mij voorstellen dat je nu meer dan anders ongeduldig bent om op jouw knappe puppypaard te gaan rijden , althans dat zou ik toch zijn
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-22 14:29
Dankjewel SheeNegro!
Ons dochtertje is inmiddels alweer een maand oud, de tijd gaat zo snel! Ik maak uit je berichtje op dat jij ook bent bevallen? Gefeliciteerd!
Deze kreeg ik net doorgestuurd, ze kan leuk springen