Heb je wel eens met een bodywrap gewerkt? Die kan ook goed helpen bij gevoel voor het lichaam.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mijn verzorgpaard is een Arabier en ik weet niet hoe ze meertjes zou vinden, maar een diepe plas na een flinke regenbui vind ze toch ook wel erg leuk en interessant, evenals door soms even door de plassen in de bak denderen. Niet bang van water dus
Maak je geen illusies.

Ik had hem gisteren even getest. Ik had hem expres wat langer laten staan om te kijken of hij zich echt los kon knopen en wat hij dan ging doen. Hij knoopte zich inderdaad na een paar minuten los en liep rustig weg. Eerst ging hij in het schuurtje kijken waar de mestkruiwagens staan. Daar was hij snel klaar. Daar ws ik namelijk niet. Vervolgens ging hij rustig terug naar de poetsplek waar hij weer even ging staan (alsof ik niet door heb dat je weggeloopt)
Op een gegeven moment was hij het daar ook weer zat en ging hij toch maar in de stal kijken waar ik inderdaad op uitkijk in de zadelkamer stond. Hij keek om het bochtje van de stal ingang en zag mij waarna hij rustig naar mij toe kwam lopen zo van: "Dat was het. Waar is mijn voer."
Toch wel echt een arabier jaa 
Hilary schreef:[ Afbeelding ]
Deze gebruikten we in Texas. Je hangt het touw door het oog en achter het rechtopstaande staafje. Als het paard achteruit loopt, geeft het touw met wat druk mee. Maar je kunt dus ook een knoop in het uiteinde van het touw doen, zodat het er niet doorheen glipt.
)
Dat verklaarde de rare kale plekken van Joep. Dan heb ik toch mijn schimmel.
Niet zeuren paard, je bent immers een vos en geen schimmel, en hop weg met al je huisdieren.