Ja enerverend dagje was het zeker, maar ze gaan hem helpen en we hopen dat hij snel lekker mak wordt zonder zijn ballen dan is die 1.75m to be een stuk makkelijker te hanteren
Cas is geopereerd, kwamen flinke chips uit en gewricht was niet zo mooi meer als het zou moeten zijn. Kan hij oud mee worden en alles mee doen, maar kans op artrose is wel groter. Hij wordt over 3 weken nog wel ingespoten in het gewricht. Hij gaat nu 6 weken op box rust en dan 3 weken op een klein stukje en dan kan ik daarna gewoon alles doen.
Fijn dat hij weer goed uit de narcose is gekomen en niet te vergeten hij is man-af dus geen ballen meer we gaan er over 2 maandjes gewoon lekker mee aan de slag
He wat balen van die chips en het gewricht. Wel goed dat je er al bij was voordat je hem gaat beleren. Nog even geduld en dan mag je lekker aan de bak!
Silly1972
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-20 19:10
Ja inderdaad
En je moet eens wdten hoeveel mensen mij voor gek verklaarde dat ik hem op de foto ging zetten terwijl ik hem zelf gefokt heb. En wist dat er geen rare dingen zijn gebeurd. Als ik dit niet had geopereerd had ik hem heel snel af kunnen schrijven.
Ja gaat prima, hij heeft nog wel een dikke zak . Maar eet heel goed en is rustig. Sprongen zijn dun en zien er prima uit. Ben erg blij dat hij zich zo goed houdt. Nog 4,5 week en dan mag hij mee naar huis en op een stukje wei van 8x8.
Ik vond hem echt super braaf nog toen de paarden de wei op gingen incl. veulen, hij keek wel en draaide iets maar verder heel braaf en we konden gewoon probleemloos met hem verder. Dat was een maandje terug nog wel anders geweest hij is echt zo onwijs lief