Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bareback schreef:Wauw super gaaf! Leuk dat je dit met ons deelt! Dit is voor mij echt een droom, die helaas nooit uit gaat komen. Maar toch geniet ik er van om dit zo te lezen
Wat is het WARM hier! Het was 45 graden toen ik thuis weg ging, dus ik hoopte op lekker Nederlands weer met veel regen en onweer... oh well
De meeste facebookgroepen vind ik echt vreselijk, qua omgang met elkaar, dus ik hoop dat via deze weg we elkaar kunnen ondersteunen.
Hannanas schreef:Posh! Ben je nu in Nederland? Hoe is het bij jullie in Californië? Staan de paarden dicht bij de bosbranden?
En ja, ik ben nog een paar dagen in NL en dan vlieg ik alweer terug.. de vakantie is echt voorbij gevlogen

Al 15 jaar mijn kleine meisje en ze woont nu bij een andere vriendin van mij, in een kudde van vijf.

Ik ben weer thuis, het is bloedje heet

LukieBradley schreef:Wat een leuke update!!!
Jammer van de pony maar wel de juiste keuze vind ik
Zag het op Facebook al behoorlijk snel gaan en was verbaasd![]()
Wat heeft hij voor baasjes gekregen?
Ze staan in groepsverband in een soort track dag en nacht buiten en rijden 3x per week een lesje met voornamelijk kinderen. Ze doen ook veel aangespannen, sprongetjes, buitenrijden, rechtrichten, tandem rijden, vrijheidsdressuur. En elke zomer hebben ze een groot ponykamp waar hij meteen aan mee gedaan heeft. Van wat ik op foto's en filmpjes kon zien heeft hij het erg naar zijn zin daar, tussen al zijn nieuwe vriendjes
Mijn vriendin en haar zusjes uit NL zijn nog even hier, uitstapjes maken naar o.a. Las Vegas:

brr, haha! xTitanic schreef:ohh die voorlaatste foto staat hij wel echt knap op
En die mountain lionsbrr, haha!
Binnenkort mag ik er voor het eerst op, ben super benieuwd.
Mijn agenda zit alweer overvol tot midden februari, gelukkig met veel leuke dingen
Luther

Umaimah's Fly

). Ook hier deden we nog niet veel behalve bekend en onbekend terrein aftasten.

Rijden op mijn zit begint ze ook te snappen, alleen beenhulpen is een compleet nieuw begrip voor haar waar we de komende tijd aan blijven werken. Umaimah staat ook al klaar voor adoptie.
Wild Child
Maar stel gerust vragen als je die hebt!

Wild Child blijft nu gewoon aan de voorkant van haar paddock staan terwijl ik haar even aanraak. Echt een overwinningsmomentje, het voelt zo goed als je geduld zo beloond wordt
Libera schreef:Volgens mij ken ik Luther... heb je een betere foto van zijn bles? En heeft ie een lip tatoeage?

HippoLogic schreef:Hooi!Wat een gave stap heb je genomen! Prachtige foto's in je openingspost.
Leuk he om de verschillen in paardenhouden in NL en elders te ervaren. Tenminste dat vind ik wel. Ik zit in Canada.
Super leuk inderdaad om met elkaar mee te kijken, ik volg jou al een tijdje op Facebook
Pandora2 schreef:Echt super leuk !
Wat moet dat een ongelooflijke voldoening geven dit werk !
Zo verdrietig wat er met Wild Child gebeurd is. Waarom doen mensen nu toch zoiets
Nico_lette schreef:Leuk om te horen!Ik vind het zo gaaf wat je doet he
xTitanic schreef:Leuk dat je volgt! Stiekem vind ik haar ook echt knap, ik bladerde door wat foto's van haar een tijdje geleden en ik zag haar even aan voor mijn (overleden) paard. Allebei een beetje hetzelfde hoofdjeWat een leuke update!! Ik ben fan van Wild Child.. wat een knap dier.
Erg benieuwd hoe het gaat evolueren met haar
Hagrid schreef:WelkomWat een super gaaf verhaal! Ik volg!
Leuk dat je volgt
Luther
Gewoon een rustig, ontspannen ritje gemaakt van een halfuur maar hij vind alles goed. Zolang hij hier nog staat wil ik hem vaker meenemen aangezien er niet veel paarden zijn waar je zo mee naar buiten kan jammer genoeg.

JP
Ze was weer haar heerlijke, lastige zelf en rende constant als Bambi heel hard rondjes in de round-pen en rijbak. We hebben sinds ik terug ben alleen maar even wat leuke dingen gedaan, de pionnen is echt haar favo bezigheid (omdat ze weet dat ze het heel goed kan en na elke uitvoering kan kijken naar iedereen zo van 'Knap van mij hé?"
). 

Dus ik in mijn up in een overvol gepakte auto gestapt op weg naar Ranchita A.K.A. The Middle of Nowhere
Kijk & lees en verder en je snapt wat ik bedoel.

):

Al maakte dat het ook wel extra bijzonder, zo'n buitenbadkamer.

*
Hij heeft niet vaak op een paard gezeten in zijn leven, maar toen hij een keer van de ene kant naar de andere kant van een reservaat wilde rijden moest hij een rivier oversteken. Zijn vriend zei: "Jij bent hier in de Indiaan, bepaal jij maar waar het veilig is om over te steken." Hij had er zelf alleen ook geen verstand van dus hij ging te paard het water in... dat heel diep bleek te zijn zodat zijn paard moest zwemmen en uiteindelijk alle pannen/etenswaren/dekens ook

Het andere boek is een kinderboek, over de evolutie van de mens door de ogen van dieren. 

Respect als je alles gelezen hebt!
Ik heb zijn album "One Everything" nog op mijn iPod staan en vermoed dat ik hem ooit live heb gezien in die tijd (waarschijnlijk als support act). Hij had toen ook een liedje in de tv-serie "The O.C.". Wat grappig
LukieBradley schreef:Hihi gelukkig maarGeen respect voor nodig? blijft prachtig om te volgen en te lezen! Ik ben nog steeds jaloers
_spekkie_x schreef:Dat is wel echt heel toevallig! Ik kende hem helemaal nietWat een mooi verslag!![]()
En wat grappig, Chris Murray, die ken ik nog van zo'n 15 jaar geleden!Ik heb zijn album "One Everything" nog op mijn iPod staan en vermoed dat ik hem ooit live heb gezien in die tijd (waarschijnlijk als support act). Hij had toen ook een liedje in de tv-serie "The O.C.". Wat grappig
Maar hij is nog altijd heel actief en vind hem ook erg goed (ik hou persoonlijk niet zo van zijn genre muziek maar vind het af en toe wel erg fijn om naar te luisteren).StormMilagro schreef:Zo grappig om te lezen, dat houdt me een beetje bescheiden hahaWauw wat een update, supergaaf om te lezen! Elke keer ben ik wel echt jaloers op je hoor haha!
Al voelt het voor mij als de normaalste zaak van de wereld, zo gek..Scarpati schreef:Leuk dat je mee leest!Wat gaaf! Al jou berichten terug gelezen in dit topic.
Wat een ervaring
Zeus