Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
HopeDreamer schreef:Wowww wat een lange lijst al!
Vraagje; Hebben jullie je account op privé of openbaar? En waarom?
Lienie_F schreef:Ik heb mijn account ook op openbaar. Wil zelf van tevoren kunnen zien wat ik voor account volg, en denk dat dat voor anderen ook geldt.
Daarom plaats ik ook geen foto's waar ik herkenbaar in beeld ben.
Ik heb (met heel veel moeite ) eindelijk iedereen teruggevolgd die mij gevolgd had. Mocht ik je gemist hebben zeg het dan even (@*****)
En ik heb een nieuw hoogtepunt, ik ben namelijk net gevolgd door een cactusfanaccount
JoycexEnya schreef:paljaslaura schreef:Zo mijzelf ook even toegevoegd volg er al een paar uit het topic!
Mij heb je niet (nog niet) toegevoegd ben wel benieuwd waarom niet
Van mij hoef je natuurlijk niet te volgen maar was benieuwd of ik misschien wat kan verbeteren
En je staat er nu 2x in
Nynkefleur schreef:mirriejj schreef:Ik vind het wel grappig om te zien dat er uit dit topic dus ook mensen zijn die je volgen en als je dan volgt ook weer ontvolgen
Je hebt gelijk, zie het net in m'n followers app
Granoek schreef:Faitherr schreef:@haflinger_april
net aangemaakt omdat ik het wel een goed idee vond van jullie ahhaha vooral zodat ik mijn foto's dan ergens kwijt kan en mn telefoon misschien ooit wat leger word
Hoop daar maar niet op
Ik moet telkens mijn telefoon leeg maken want bij 5000 foto's is ie toch echt wel vol
Je gaat meer foto's maken om op insta te plaatsen en je gaat er steeds minder willen verwijderen
Faitherr schreef:Granoek schreef:
Hoop daar maar niet op
Ik moet telkens mijn telefoon leeg maken want bij 5000 foto's is ie toch echt wel vol
Je gaat meer foto's maken om op insta te plaatsen en je gaat er steeds minder willen verwijderen
uh oh, dat is geen goed teken, mijn telefoon is al vol bij 1000 foto's met geluk
Dayanaera schreef:Ik weet niet of jullie het al doen maar ik heb mijn account ingesteld als bedrijf. Kun je zien wanneer je volgers het meest actief zijn (per dag). Hier pas ik mijn Posts dan ook op aan