Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
L_iek schreef:Vertel.. vanaf 1.40m zoiets.
, net nieuw huurhuis, studieschuld, paard waar ik op de standaard kosten na alles aan betaal. Dus ik blijf als een malle sparen met mijn kleine salaris van de 2 dagen in de week die ik werk.

. Van de week als ik er ben even informeren, want ik hoorde dus dat je ook eerst een periode van tot 3 maanden kan leasen, voordat je het paard echt koopt. Lijkt mij echt fijn, kan je het paard beter leren kennen en kijken of ik het zelf ook echt wat vind. Ben nu al enthousiast haha, maar zou echt tof zijn als dat zou kunnen. Want eerst was de planning pas in het voorjaar een paardje aan te schaffen
Lymoncello schreef:Ik meld mij ook
Na helaas heel ernstig opgelicht te zijn begin dit jaar was er ook geen geld meer voor een paard. Nu ben ik weer hard aan het sparen om hopelijk volgend jaar eindelijk een lief maatje te kopen![]()
Wordt nu vaak wel aardig groen van jaloezie als ik een groep ruiters door het bos zie galopperen met hun paardjes haha, maargoed nog even geduld dus
dan wandel ik een keer in het bos en dan komen er ruiters voorbij dan wil ik meteen ook.
Eefje (de fries) was echt een liefje. Maar ze heeft een fijn huisje gekregen gelukkig.
. Ik ben ook veel te ongeduldig. Wat mij betreft staat er morgen een paard voor de deur, maar eerlijk is eerlijk het is niet slim.