Hij moet wel nog om de neus heen vormen geloof ik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kasmir schreef:Blegh helemaal ruk, kaakriem zit nu al op z'n langst. Dit is een maat cob, ben bang dat Pony weer te krap wordt.
We hebben er een wintec pro dressage op gehad, dat lag ook voor geen meter. Misschien een veelzijdigheid van wintec.
Kasmir schreef:Ja echt jammerlijk xD. Dressuur zadel moet echt wel vrij kort zijn alles is al gauw te lang. Voor mij zou dressuur wel veel beter zijn dan veelzijdigheid omdat ik zelf een kapotte knie heb dus wil het liefst wat langer zitten.
Hilary schreef:En dus heb ik besloten dat als ik hem richting vol emmertje voel gaan, of het emmertje net begint over te lopen, ik me aan hem aanpas. Als ik alleen op rit ben, betekent dat dat ik óf afstap óf ga stappen aan een lange teugel met veel hals aaien, even halthouden en een snoepje geven als hij diep uitademt of gaat briesen. Wat ik kies, is afhankelijk van de plek waar ik ben. Op een drukker pad stap ik af, is het een rustig bospad, dan blijf ik meestal zitten.

Overigens ben ik de enige die de Micklem niet slecht vind zitten? Sowieso moeilijk om voor een pony de juiste maat te vinden, ik heb voor die van mij ook een cob op de kortste maat bakstukken. De rest daarentegen had niet kleiner gemoeten.
maar dat lucht op...
, terug naar de Roxy dingen.
.
.
.
.
)