Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stripe000 schreef:Stille meelezer... wat fijn dat je haar gevonden hebt.
Ik ben de eerste die donatie doet mocht het tot een inzameling komen om lotje terug te kopen.
Hoewel het beetje vreemd is dat je haar wegGEEFT en terug moet KOPEN.
Maar het is niet anders.
Pony van ons zou uitermate geschikt zijn als vervanging voor Lotje.
Ware het niet dat ik haar nooit van mijn leven aan een manege zou verkopen, hoe fijn het ook allemaal klinkt.
Ze moeten wel geld verdienen anders houd het op.
Maar ik gun je Lotje en ik gun Lotje jou!!!!
Als inzamelactie komt doe ik daar graag aan mee.
Deijs schreef:Klinkt misschien heel banketstaaf zoals ik dit ga zeggen maar ik kijk er even heel objectief naar.
Ze kunnen voor haar toch nooit meer dan €500 vragen? Als je logisch na gaat is ze dat toch niet meer 'waard'
Edit: besef me net dat we haar leeftijd niet weten geloof ik, had in m'n hoofd dat ze al aardig oud is.
Deijs schreef:Klinkt misschien heel banketstaaf zoals ik dit ga zeggen maar ik kijk er even heel objectief naar.
Ze kunnen voor haar toch nooit meer dan €500 vragen? Als je logisch na gaat is ze dat toch niet meer 'waard'
Edit: besef me net dat we haar leeftijd niet weten geloof ik, had in m'n hoofd dat ze al aardig oud is.
Goof schreef:Deijs schreef:Klinkt misschien heel banketstaaf zoals ik dit ga zeggen maar ik kijk er even heel objectief naar.
Eens maar die manege zal er een andere goede pony voor terug willen kunnen kopen en die kosten toch meer dan 500 euro. Dus ergens snap ik het wel.
Overigens vind ik doneren voor zoiets echt een raar iets (ondanks dat ik ts enorm hun dat de pony bij haar terugkomt!!). Ik zou graag mijn vorige auto weer terug willen kopen, ben er emotioneel aan gehecht; willen jullie doneren? Is maar 6000 euro.
Maar goed, het os een ieder vrij om te doen wat hij of zij wil met zijn of haar geld uiteraard
emilyslaluna schreef:Deijs schreef:Klinkt misschien heel banketstaaf zoals ik dit ga zeggen maar ik kijk er even heel objectief naar.
Lotje is inmiddels 26 geworden. Ze is eigenlijk ook niet echt geld waard. Maar vanwege dat ze zo braaf is, is ze voor hen wel veel geld waard natuurlijk. Vandaar dat ze er best veel voor zouden kunnen vragen. Het hangt namelijk ook af hoeveel de nieuwe pony gaat kosten.
Goof schreef:[
Eens maar die manege zal er een andere goede pony voor terug willen kunnen kopen en die kosten toch meer dan 500 euro. Dus ergens snap ik het wel.