Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben hier ook wel heeel erg blij mee 
Ging weer superr, was wel leuk, 2 kwpners erbij in de bak, eentje had een 'ik schrik van alles - dag' en Grace waggelt gewoon netjes aan een lange teugel de hele bak door met langssjezende motoren 

Zitten toch wel weer leuke foto's tussen ondanks de rot belichting in de binnenbak

Wat een super versnelling zit er op die dieren.

Dus even beentjes gestrekt op de baan in stap draf en (flink) galopje en daarna heeft ze tot 5 uur op het land gestaan
Naja oefenen oefenen oefenen, en ik moet er binnensmonds heel hard om lachen als ze vol enthousiastme overspringt omdat ik onbewust die hulp geef

Die race foto, geweldig dat ze nog zo veel energie heeft na de training goed teken lijkt me! 
Het is een filmpje hehe, je kan er op klikken dan speeltie af 
We hebben 1 grote paddock die altijd droog is (zelfs afgelopen winter), daar mogen ze 45 min per keer in als er iemand na je wil (wat 9 van de 10 keer niet zo is, dan mogen ze blijven staan zo lang je wilt). Vaak ben ik er smorgens en savonds als het weideseizoen over is dus dan komt ze naast het trainen, aan de hand grazen en wandelen minimaal anderhalf uur in de paddock 

al ben ik bang dat die te lang is in de rug voor Nova.