Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk snel er van af idd.
Moet leuk blijven voor beide! Gelukkig blijft het al weer wat langer licht en straks met de klokt wordt het alleen maar beter!
Ben ook blij dat het weer langer licht blijft, ik ben altijd net om 17u klaar met werken en dan ben je niet meer voor het donker klaar pff.

Helaas schiet het allemaal nog niet echt op... Had een afspraak om volgende week geopereerd te worden maar dat was in een privékliniek en voelde niet goed. Dus nu wachten we op een brief uit Utrecht.. Baal dat het allemaal zo lang moet duren.
Als ik rijd heb ik vrijwel geen last en volgens de arts is het ook een prima manier om toch in beweging te blijven. Vandaag was een vriendin zo lief om met me mee te gaan. (Ik mag geen auro rijden met de morfine) Heb heerlijk gereden met beide paardjes!
Menno had energie voor 10, Annie was heel erg braaf! Zelf lekker mee kunnen draven!
Ze blijft alleen wel haar tong over het bit heen gooien..
Ze is dan nog wel prima te sturen maar het is natuurlijk niet de bedoeling.. Nog maar even denken wat ik daarmee aan moet dan.. Misschien nog eens een ander bit proberen met een tongboog maar die werken weer zo in op de lagen..
Heb trouwens ook een nieuw hoofdstel voor hem, sidepull systeem! Liep hij fijn op. 

Kusjes!
En het was ook even mooi weer om bezig te zijn met de paarden! Annie geeft lief kusjes 
.
. Héél leuk om je dan ook hier tegen te komen zodat ik je avontuur met Annie kan volgen.
.

Je wilde misschien ook een hackamore proberen toch? Ik ga die van Annie verkopen dus als je interesse hebt..