Wat jammer dat je Andy weg hebt gedaan maar wel een verstandig besluit als ik het zo lees. Als je zou willen blijven update zou wel leuk zijn. Kunnen we zien hoe ze ontwikkelen van baby naar een echt paard.
Janinevv
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-17 21:12
Klopt had het ook graag anders gezien maar hij is op een top adres.
Net Arlo zijn voorhoeven opgetild vondt hij niet zo tof en zijn achterbenen alleen vast gepakt. Voor beentjes
achter
staart (die mag gewassen worden)
en voor de rest lekker geborsteld want hij verhaard gigantisch.
Gaat goed met Arlo! Als iemand nog leuke makkelijke naam suggesties hebben kom maar op, graag zonder de L ik kan die niet makkelijk uitspreken vandaar ook dat graag andere naam zou willen maar die wel echt bij hem past, lomp lief gek op aandacht en eten
Ik weet niet of er nog wel mensen lezen.. Titel zou eigenlijk ook moeten aangepast worden.
Leuk!! Iemand ervaring met voorhoeven dat een moeilijker gaat? Links is denk ik stijfer en zet hij heel hard terug terwijl hij rechts met gemak optilt
Tilmar
Geplaatst: 05-05-17 19:15
Ik lees ook nog mee! Dat je het ene been beter op kan tillen dan de andere is niet gek hoor, net als een mens is een paard op één kant handiger als op de andere. Gewoon blijven oefenen. In ieder geval begeleiden met terugzetten, dat de hoef niet op de grond knalt.
Kan je de L niet gewoon weglaten? Aro? Ik zal eens nadenken voor je.
Lonni
Geplaatst: 05-05-17 19:16
Tilmar schreef:
Kan je de L niet gewoon weglaten? Aro? Ik zal eens nadenken voor je.
Het blijft lastig maar Aro bekt ook niet zo lekker. Ik beloon hem ook heel erg hoor hij is niet gemeen maar hij vindt het moeilijk het linker been denk ook last van zijn evenwicht.
Sydney (Andy) heeft het ook super op zijn nieuwe plekkie!
Amos is leuk, alleen ik ken al een haf die Amos heet. Vind t wel echt een haflinger naam
ClauH
Geplaatst: 05-05-17 21:03
Ik kom even binnen vallen Of Aros? Ik kende vroeger een Aros, was een prachtig en heel lief paard.... Ik geloof altijd een beetje dat een paard (of mens) zich gedraagt naar zijn naam.