Ik word beschuldigd van diefstal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Re: Ik word beschuldigd van diefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:46

Moderatoropmerking:
Het account van Dottie1990 bleek een niet goedgekeurd SA te zijn en heeft een BOT gekregen. Zij zal dus niet verder in deze discussie reageren. Hierbij het verzoek om weer ontopic op de TS te reageren.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:21

Murosch schreef:
Het account van Dottie1990 bleek een niet goedgekeurd SA te zijn en heeft een BOT gekregen. Zij zal dus niet verder in deze discussie reageren. Hierbij het verzoek om weer ontopic op de TS te reageren.

Jammer, dan zullen we nooit weten hoe het nou is afgelopen...

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:24

eilleen333 schreef:
Murosch schreef:

Jammer, dan zullen we nooit weten hoe het nou is afgelopen...

En of het waar is, gezien het SA.. :+

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:25

Eilleen333,Dottie is niet de TS hoor.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:27

beatje schreef:
Eilleen333,Dottie is niet de TS hoor.

Oh, haha! Beetje kort geslapen vannacht;)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:35

Wat een volstrekt debiele situatie is dit joh! Als dat mens dat bij mij had gedaan had ik een setje nieuwe sporen voor d'r gekocht en er een mooi lintje opgeplakt :+

Maar even serieus, wat ontzettend klote en onvolwassen. Ook erg jammer dat de stalgenoten zich zo ontzettend laten meeslepen.

Als de eiegenaresse dit ook zo vervelend vind, mag ik dan vragen waarom jullie daar nog staan? Niet naar bedoeld, pure interesse. Ik zou me daar als eigenaar namelijk ook niet fijn voelen. Je komt daar voor ontspanning, plezier en een stukje sociaal contact. Als dit bij mij op stal zo zou zijn, dan zou ik mijn paard oppakken en verhuizen.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:39

Ik ga er van uit dat ts er wel uitkomt, gezien de steun die ze heeft.
Laten we dit topic niet gaan 'up-soap-en'.
Ts heeft aangegeven vandaag niet op stal te zijn.
Hopelijk komt er spoedig een oplossing.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 20:44

Ik moet nog even bijlezen, maar ik ben niet degene met het SA! Ik plaats dit juist onder mijn eigen naam omdat ik geen dief ben en de hele wereld dat mag weten. :)

Afgezien van wat vervelende berichtjes van stalgenoten heb ik niets gehoord vandaag. Morgen ga ik samen met de vriendin die op dezelfde stal staat naar mijn bijrijdpaard. Ik heb er geen zin in, maar ik ga gewoon doen alsof er niets aan de hand is.

Ik zag ergens een reactie dat mevrouw zo vervelend zou doen omdat ze zou denken dat ik te arm ben om sporen te kopen. Ik ga echt niet 'bewijzen' dat dat niet zo is, het kan me heel weinig schelen wat mevrouw denkt, ik hoop gewoon dat ze me met rust zal laten. :)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:48

"Afgezien van wat vervelende berichtjes van stalgenoten." Nou, dat vind ik nogal wat als je ze zo lastig vallen. Vind echt dat je het hele goed aanpakt en je heel goed houdt. Veel sterkte, hopelijk wordt het snel weer leuk op die stal. Al zal er dan nog wel het een en ander moeten gebeuren natuurlijk.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:51

Zitten ze je nog vervelende berichten te sturen? Weten ze (nog) niet dat uit camerabeelden is gebleken dat jij het niet hebt gedaan?

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:53

Respect voor hoe rustig je blijft overigens. Ik doe het je niet na.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:55

Ik vind het heel erg voor je dat stalgenoten die niks met de hele situatie te maken hebben jou nog steeds vervelende berichten blijven sturen. Bah wat respectloos zeg!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:05

Wauw, wat een niveau van die stalgenoten zeg! Ontzettend triest groepje :r kan je ze niet lekker blokkeren TS? Dan heb je thuis in elk geval geen last meer van die mafkezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:10

Heb je zelf al eens in de vuilnisbak gekeken/ iemand anders laten kijken? Of wordt die dagelijks geleegt?

Titta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:11

Ts, ik heb het hele topic doorgelezen en heel veel bewondering voor je dat je zo netjes eronder blijft!
Maar dat die mensen je zelfs berichtjes sturen.. ronduit schandalig!

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 21:13

Ik heb wel eens vaker gehad dat iemand vervelende berichten bleef sturen na een ruzie, volgens mij is dat frustratie omdat ik er niet op reageer. De laatste berichten heb ik niet eens meer geopend. Blokkeren durf ik niet goed, ik ben bang dat ze dat merken en dat ze dat tegen me gaan gebruiken. Ik probeer netjes te blijven, maar ik wil wel kwijt dat ik het belachelijk vind dat volwassen vrouwen mij berichten vol met scheldwoorden en uitroeptekens sturen.

Ik ga ook niet zelf naar die sporen zoeken of mijn vriendin of de eigenaresse het laten doen. Als ze die sporen op de één of andere manier aan mij kunnen linken, zal mevrouw dat misschien als 'bewijs' zien.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:16

Gewoon blokkeren die mensen, dat zien zij zelf niet. En anders is de boodschap toch wel duidelijk. Namelijk, dat je niet naar hun BS luisterd...

xPearl

Shanna schreef:
Heb je zelf al eens in de vuilnisbak gekeken/ iemand anders laten kijken? Of wordt die dagelijks geleegt?

Ik kom even binnenvallen..

Maar wat als TS de vuilnisbak op de kop haalt, en de sporen ziet liggen. Omdat die vrouw ze er zelf in heeft gegooid bij wijze van.
Dan kan TS niet naar die vrouw lopen van; He. Ik heb je sporen gevonden in de vuilnisbak.
Dan lijkt t net alsof TS ze zelf er in heeft gegooid.. Want je gaat niet voor de lol in de vuilnisbak kijken neem ik aan :Y)

future_vet

Littera schreef:
Ik heb wel eens vaker gehad dat iemand vervelende berichten bleef sturen na een ruzie, volgens mij is dat frustratie omdat ik er niet op reageer. De laatste berichten heb ik niet eens meer geopend. Blokkeren durf ik niet goed, ik ben bang dat ze dat merken en dat ze dat tegen me gaan gebruiken. Ik probeer netjes te blijven, maar ik wil wel kwijt dat ik het belachelijk vind dat volwassen vrouwen mij berichten vol met scheldwoorden en uitroeptekens sturen.

Ik ga ook niet zelf naar die sporen zoeken of mijn vriendin of de eigenaresse het laten doen. Als ze die sporen op de één of andere manier aan mij kunnen linken, zal mevrouw dat misschien als 'bewijs' zien.

Wauw te triest gewoon. Je doet het heel goed TS, ik denkt dat het wel weer over waaid.

Maar weet iedereen nu dat er op de camera niks te zien is? Ook de mensen die nog berichten stuurde vandaag?

Iris82

Ik zou ze wel blokkeren. Maak 1 standaard tekst die je naar iedereen die je lastig valt stuurt en geef daarin ook aan dat je ze gaat blokkeren. Dit verdient niemand. Wel triest zeg. Rare stalgenoten ook dat ze zich tot dat niveau verlagen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:17

Ik zou vooral al die berichtjes bewaren..
Wie weet kun je die oliebol ooit nog eens gebruiken als bewijsmateriaal...
En vooral nergens op reageren inderdaad...
En als het écht te erg wordt dan zou ik toch een klacht/melding bij de politie maken voor stalking..
Misschien doen ze er nu niet direct iets aan..
Maar mochten ze dit bij meerdere mensen doen en ze krijgen bij de politie meerdere meldingen van, dan kunnen ze er wel iets mee.

En verder wil ik je heel veel sterkte wensen..
Hou je taai!

Ik blijf je volgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:18

Ik heb zo het vermoeden dat mevrouw die sporen in de afvalbak heeft gegooit namelijk, het is jammer dat de staleigenaar er niet even een blik in wil werpen maar misschien kan je vriendin dat onopvallend doen? Je weet nu in elk geval dat daar geen camera-bewijs van komt :+

Wellicht hoef je niet eens te graaien maar is 1 blik erin werpen al genoeg om te zien wat er in ligt. Metaal op metaal lijkt mij een vrij lege afvalbak.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-04-16 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:18

Weten de eigenaresse en staleigenaar wat voor berichten die pensionklanten naar jou sturen?

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:21

Jeetje.....en dat zijn volwassen vrouwen. Dan vraag je je af waar het is mis gegaan bij die mensen.

Respect ts. Heel netjes hoe je ermee omgaat.
Berichten zou ik ook bewaren.you never know!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:26

Ik vind het onwijs jammer dat jouw plezier zo vergald wordt. En dat je zo'n ervaring mee moet maken. Door een stel volwassen vrouwen :r
Ik zou die berichtjes wel bewaren voor de stalbaas, opdat ie weet wat voor klanten hij eigenlijk heeft staan.

Als ze nu al laten merken dit gedrag zelf "normaal" te vinden, ben ik bang dat er zelfs als duidelijk wordt dat jij niks misdoet, altijd wel wat blijft komen .Dat is even negatief gedacht. Positief gedacht geloof ik dat je paarden-eigenaar je goedgezind is met het paard dus dat komt vast goed :j