Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eilleen333 schreef:Murosch schreef:Het account van Dottie1990 bleek een niet goedgekeurd SA te zijn en heeft een BOT gekregen. Zij zal dus niet verder in deze discussie reageren. Hierbij het verzoek om weer ontopic op de TS te reageren.
Jammer, dan zullen we nooit weten hoe het nou is afgelopen...

Shanna schreef:Heb je zelf al eens in de vuilnisbak gekeken/ iemand anders laten kijken? Of wordt die dagelijks geleegt?
Littera schreef:Ik heb wel eens vaker gehad dat iemand vervelende berichten bleef sturen na een ruzie, volgens mij is dat frustratie omdat ik er niet op reageer. De laatste berichten heb ik niet eens meer geopend. Blokkeren durf ik niet goed, ik ben bang dat ze dat merken en dat ze dat tegen me gaan gebruiken. Ik probeer netjes te blijven, maar ik wil wel kwijt dat ik het belachelijk vind dat volwassen vrouwen mij berichten vol met scheldwoorden en uitroeptekens sturen.
Ik ga ook niet zelf naar die sporen zoeken of mijn vriendin of de eigenaresse het laten doen. Als ze die sporen op de één of andere manier aan mij kunnen linken, zal mevrouw dat misschien als 'bewijs' zien.