Hilary schreef:Als er uit die scopie ook niets komt, wil ik je aanraden om naar Den Hoek te gaan. Daar kijken ze net even wat verder dan wervels en magen die op beeld geen raar beeld geven. Wellicht toch last van blokkades ergens?
edit: wel goed dat je dit heel serieus neemt en uitgebreid naar je paardje laat kijken
Ik ben daar geweest. Heb wat meuk mee gekregen maar niet het idee dat het in zijn lichaam iets geholpen heeft. Wel een litteken die veel verbeterd is daarna door een zalfje. Maar verder niet qua druppels. Kost ook weer veel geld en zou het dus niet direct doen.. als de maag goed is denk ik dat het een pony is met een behoorlijk karakter waar je doorheen zal moeten.
Balen van het weekend zeg Britt! Zag de punten op de uitslagen. oliebol dat het niet gaat zoals je wil.
Zag ergens op bokt dat je schreef een filmpje te hebben? Zou je die mij willen Pb-en
. Heb je vorige x natuurlijk ook zien rijden, en kan me niks bij voorstellen hoe drakerig ze heeft gedaan! 

Heb gelijk een nieuwe besteld, weer dik 30 euro. Maar die komt natuurlijk nooit op tijd binnen, zeker niet met die feestdagen nu. Dus nu is de kans groot dat ze enorm last van haar neus en ogen gaat krijgen en misschien zelfs gaat verbranden
Alleen zonnebrand is niet genoeg namelijk..
Gewone vliegenkappen werken helaas niet goed.
Balen zeg... Nou hopelijk valt het mee en is de kap snel binnen.
). Ik kreeg ook een compliment over mijn dressuurzadel, 'Alsof ik hem gisteren aan je verkocht heb!'. Zo netjes zag hij er nog uit! Zadel lag nog top, dus dat was mooi. Vervolgens de zoektocht naar springzadels. Hij had er een aantal om te passen, waarvan 1 enigszins buiten het budget lag. Dat vertelde hij ook eerlijk. Het andere zadel, binnen het budget, even gepast en daar was hij wel tevreden over. Opzadelen en testen die hap.
). Even besproken met Bert wat hij ervan vond en ik vond het zadel ook fijn zitten, dus ging hij een mooi prijsje maken inclusief toebehoren. Nu ben ik dus een Wintec Jump inclusief toebehoren rijker!