Dit was hij in de zomer, heel erg mager ondanks dat zijn tamdem in orde waren toen en het dier niks mankeerde op dat moment.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arm, arm paard. Laurie schreef:Wat knap dat je ondanks je verdriet toch het belang van je paard voorop stelt TS
Tien jaar geleden was dit paard niet goed voor de wei... Althans zeker niet zonder pijnstilling, Ivonka heeft immers aangeven dat hij bij haar al sterk vermagerde. Geerke en Hannanas: de bedoeling zal ongetwijfeld heel goed zijn, maar als je ziet wat dit paard de afgelopen jaren doorgemaakt heeft vraag ik me oprecht af of je nog wel iets moet gaan proberenArm, arm paard.
Laurie schreef:Wat knap dat je ondanks je verdriet toch het belang van je paard voorop stelt TS
Tien jaar geleden was dit paard niet goed voor de wei... Althans zeker niet zonder pijnstilling, Ivonka heeft aangegeven dat hij bij haar al sterk vermagerde. Geerke en Hannanas: de bedoeling zal ongetwijfeld heel goed zijn, maar als je ziet wat dit paard de afgelopen jaren doorgemaakt heeft vraag ik me oprecht af of je nog wel iets moet gaan proberenArm, arm paard.

Laurie schreef:Ik heb de topics gelezen en ik vind niet dat hij er ooit echt goed uit heeft gezien, juist daarom. Het is een keer genoeg denk ik, paard krijgt in ieder geval een 12 voor karakter
Maar mocht je overwegen hem met pijnstilling nog een tijd te laten lopen, dan lijkt het me raadzaam dat een kliniek eerst de exacte schade in kaart brengt om te bepalen in hoeverre dat nog verstandig is.
geerke schreef:ik vraag mij af hoe het zou zijn als hij op een plek zou staan waar hij wel de verzorging krijgt die hij nodig heeft.Bij iemand die er verstand van heeft...want alleen liefde is echt niet genoeg om een paard gezond te houden
geerke schreef:ik vraag mij af hoe het zou zijn als hij op een plek zou staan waar hij wel de verzorging krijgt die hij nodig heeft.Bij iemand die er verstand van heeft...want alleen liefde is echt niet genoeg om een paard gezond te houden
bobje26 schreef:geerke schreef:ik vraag mij af hoe het zou zijn als hij op een plek zou staan waar hij wel de verzorging krijgt die hij nodig heeft.Bij iemand die er verstand van heeft...want alleen liefde is echt niet genoeg om een paard gezond te houden
Dit paard is al niet meer gezond, wat levert het nog op (en zeker op termijn)?
[/quote]