Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janineskolla schreef:Grondwerk met je paard doen. Zie een paardje in een graafmachine voor me
bruintje123 schreef:janineskolla schreef:Grondwerk met je paard doen. Zie een paardje in een graafmachine voor me
Ik ben blij dat ik nog uit de tijd kom toen dat nog niet bestond.
Zo'n domme term in mijn ogen als oudere garde.
Gewoon je paard opvoeden. Klaar. Geen moeilijke termen speciale touwen en dure cursussen.
En dus geen minigravers in de bak
bruintje123 schreef:janineskolla schreef:Grondwerk met je paard doen. Zie een paardje in een graafmachine voor me
Ik ben blij dat ik nog uit de tijd kom toen dat nog niet bestond.
Zo'n domme term in mijn ogen als oudere garde.
Gewoon je paard opvoeden. Klaar. Geen moeilijke termen speciale touwen en dure cursussen.
En dus geen minigravers in de bak
Ibbel schreef:Generatiekloofje
De oude garde noemt longeren gewoon longeren, en werken aan de hand werken aan de hand. En rechtrichten, daar hád je het niet over, dat dééd je gewoon. Dat was de basis.
Grondwerk is een modeterm (en een Anglicisme), dat vindt deze antieke taart ook.
En kunstjes is voor in het circus
De oude garde noemt longeren gewoon longeren, en werken aan de hand werken aan de hand. En rechtrichten, daar hád je het niet over, dat dééd je gewoon. Dat was de basis.
Grondwerk is een modeterm (en een Anglicisme), dat vindt deze antieke taart ook.
bruintje123 schreef:Ibbel schreef:Generatiekloofje
Precies!
Longeren is longeren.
Wandelen is wandelen.
Dat je paard achteruit gaat op je stem en lichaamshouding is gewoon opvoeden.
Niks grondwerk.
Recht richten is sinds enkele jaren het nieuwe geld uit de zakken kloppen terwijl dat bij ons de normale basis training was.
Inderdaad grondwerk een mode term waar ik elke keer opnieuw de wenkbrauwen bij frons